joi, 17 noiembrie 2011

SOCIAL NETWORKS AND ART

Spre deosebire de mii de omanei care nu calca niciodata in afara fluxurilor lr de pe Twitter, membrii mai multor grupuri cum ar fi grupurile de arta sau cei care lucreaza in muzee, folosesc serviciul micro-blogging pentru a se urmarii reciproc in viata reala.

Retelele sociale ca Twitter si Facebook au ajutat oamenii sa discute despre teme cum ar fi arta, online si sa descopere evenimentele care aveau loc in muzee si in galeriile de arta. In ultimul an mai multe muzee printre care Guggenheim. Muzeul Brooklyn si MuzeulAmerican de Istorie din SUA folosesc retelele sociale pentru a-si marii audienta.

Pentru cei care vor sa vada arta si sa discute in persoana, mai exista o modalitate si anume platforma Meetup.com ,prin care milioane de oameni de peste tot din lume programeaza diferite evenimente. Multe persoane care reprezinta institutiile si organizatiile de arta din SUA considera retelele de socializare ca fiind un plus, dand muncii lor valoare.

Pe langa faimoasele retele Twitter si Facebook mai intalnit cateva care se ocupa exclusiv cu arta cum ar fi Artlog si Artslant.

Artlog este locul unde poti intra in contact cu oamenii, sa-ti impartasesti munca si sa descoperi o arta inovativa noua. Artlog este pentru artisti, organizatii si iubitori de arta.

ArtSlant.com este o retea de arta contemporana, lansat in Los Angeles in 2007. Este un site sofisticat care aduce un accent local. Profilul ArtSlant pune in centrul atentiei pe toate lumea din comunitatea artei. Artistii, profesionistii in arta, organizatii de arta si iubitorii de arta isi pot prezenta propriile lucrari, pot sa-si prezinte munca sau pot sa vorbeasca despre implicarea lor in aceasta meserie. De aseamenea puteti gasi si ponturi, clienti , locuri de munca si oportunitati, scoli bloguri si grupuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu