duminică, 20 noiembrie 2011

Publicitatea pe Internet

Scurt istoric
Aparţine publicitatea pe Internet planurilor mele? Aceasta este întrebarea pe care directorii executivi o adresează persoanelor responsabile cu promovarea produselor. Răspunsul a fost bineînţeles DA.

Audienţa TV migrează către Internet
La începutul anilor 80 televiziunea era uşor de controlat datorită faptului că erau doar câteva programe de televiziune, urmând apoi sa apară televiziunea prin cablu. Anii 90 determinat scaderea audienţei Tv , iar popularizarea web-ului au determinat începerea cestui proces.
În anul 1996 pe baza unui raport al firmei Forrester Research sa demonstrat migrarea audineţei TV spre cea a calculatorului. Cercetătorii au demonstrat că 24% din populaţie au renunţat la o parte din timpul dedicat mâncatului şi somnului, iar peste trei sferturi işi petrec mai mult timp în faţa calculatorului în defavoarea televizorului. Aceasta migrare a audienţei Tv în favoarea calculatorului este una impresionantă.

Internetul este media cu cea mai rapidă creştere din istorie
Publicitatea pe Internet a apărut în 1994 când au fost vândute bannere publicitare si a fost realizat primul browser comercial valabil pe Web, Nescape, Navigator 1.0. Marz Meeker într-un studiu a estimat că va avea 50 de milioane de utilizatori în 5 ani, în timp ce televiziunea a atins această cifră în 15 ani, iar radioul în 38 de ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu