luni, 8 noiembrie 2010

Vrei sa fii miliardar???

Viitorul suna bine dar se vede rau. Zilele in care eram doar un student amarat care nu avea bani sa isi plateasca nici macar o nenorocita de factura de telefonie mobila au luat sfarsit si asta pentru ca azi am aflat ca Statul Roman ne ajuta si asta inseamna ca pasul de la saracie de o viata de miliardar e acum mai mic ca niciodata.
Conform articolului aparut in Ziarul Financiar, pe care am decis sa il comentez in aceasta prima postare a mea ca blogger (Vin-o mama sa ma vezi!! =)) Statul Roman ajuta IMM-urile, persoanele fizice autorizate (PFA), asociatiile familiale, micro-intreprinderile, precum si consortii formate din IMM-uri si o universitate.
Drumul catre o viata de miliardar poate avea din punctul meu de vedere urmatorii pasi:

  1. PASUL 1: Va treziti de dimineata, faceti doua flotari si apoi va ganditi daca nu cumva va strica 10 mii de euro pe care sa ii investiti in businessul electronic.
  2. PASUL 2: Daca aveti un IMM nu mai aveti alte batai de cap, iar daca nu va puteti autoriza la Domnia Sa Statul Roman drept un PFA, mai pe romaneste drept persoana fizica autorizata. Daca nici asa nu reusiti atunci intrebati-va parinti daca nu au din intamplare deschisa ei o ascociatie familiala.
  3. PASUL 3: Urmeaza confruntarea cu Statul Roman. Aceasta institutie respectabila va face o verificare completa, va urmarii sa nu avetzi condamnarii in ultimii 3 ani pentru motive profesionale, sa fii obtinut profit operational in anul precedent, si sa va luati zeci de mii de angajamente fata de ei, sa fie ei siguri ca nu plecati cu banii la cazinourile din Las Vegas.
  4. PASUL 4: Daca aveti marele noroc sa ajungeti aici atunci primiti cei 10 mii de euro daca sunteti PFA dar numai in cazu in care ii dovediti statului ca aveti 1500 de euroi cash cu care sa luati si voi parte la investitie.
  5. PASUL 5: Aveti toti banii din lume pe care i-a oferit statul si acum sa investiti!!! Investiti acesti bani pentru implementarea unei solutii e-business in cazul dumneavoastra va deschideti o platforma de comert electronic, sau va retehonologizati procesele de e-business existente, adoptati o aplicatie ERP sau CRM, de planificare a resurselor intreprinderilor, respectiv de management al relatiilor cu clientii).
  6. PASUL 6: Obtinerea de profit pana se strange primul miliard de euro si asta pentru ca acesta e cel mai greu pas. Dupa ce aveti primul miliard de euro din dezvoltarea si aplicarea solutiilor e-business o sa vedeti ca restul banilor vin din inertie, stiti si voi ca BANUL LA BAN TRAGE.
  7. PASUL 7: Va retrageti in Las Vegas si jucati poker pana la adanci batraneti.

Si uita asa Statul Roman ne ofera noua o viata de vis. Eu sper ca v-am fost de folos, ca v-am putut ajuta sa ajungeti cineva in viata asta si ca planul meu e un plan foarte viabil.
ZIRPOM MEDIA ne-a oferit ziarele BAM BAM BAM.
Traim in Transilvania si asta ne ocupa tot timpu. Va multumesc pentru atentie!!!!

3 comentarii:

  1. deci daca am PFA imi da statul 10000 eur? poate prin proiecte, nu? sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Va zic ceva dar sa nu mai zicetzi la nimeni:)). Banii astia se dadeau prin 2008 si nu se mai dau pentru ca proiectu ca toate proiectele de altfel a fost un mare esec, prea multa birocratie. Eu doar am vrut sa ii amagesc pe colegii mei. Ca PFA eu trebuia sa particip cu 15% iar statu venea cu 10 mii pentru proiectul respectiv, in mana sunt sigur ca nu ii primeai, ar fii anormal. Totul a fost si va ramane o mare gogoasa.

    RăspundețiȘtergere