duminică, 28 noiembrie 2010

PC-urile din 2011: fără hard disk şi fără fir

Noi tehnologii ne vor uimi anul viitor. Viteza va creşte de 10 ori prin USB, iar monitoarele full HD vor deveni comune prin preţul accesibil.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/pc-urile-din-2011-fara-hard-disk-si-fara-fir-913833.html

Sincer nu m-a surprins deloc cand am vazut titlul "
PC-urile din 2011: fără hard disk şi fără fir", pentru ca tehnologia a avansat atata de mult incat nu ne mai mira ca japonezii inventeaza tot felul de roboti care fac diverse lucruri si anumite dispozitive. Mi se pare un lucru normal ca atata timp cat omul evolueaza sa apara noi si noi tehnologii.

Asa cum au aparut televizoarele full HD era normal sa apara si monitoarele HD, care ofera o calitate a imaginii mult mai buna, mai ales ca au aparut foarte multe jocuri si filme 3D. De asemenea, si aparitia tastaturii si mouse-ului fara fir mi se pare mult mai practica decat cele de acum, dar din cate stiu acestea sunt aparute de ceva timp, si ca de obicei in Romania ajung mai greu. O sa fie mult mai usor de folosit dupa parerea mea, dar din cate am vazut in articol ar fi si un mic dezavantaj, si anume ca trebuie incarcate si schimbate bateriile.

Nici preturile nu mi se par ridicate, mi se pare ca e egal raportul calitate - pret, mai ales acum in perioada de criza cand oamenii, poate se gandesc de 2 ori inainte de a achizitiona un produs care poate are un pret mai mare. E normal ca in momentul in care apar noi tehnologii sa poata fi accesibile tuturor categoriilor sociale. In concluzie, consider ca e normal sa avansam ca si tehnologie si cred ca intr-un fel sau altul o sa ne usureze munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu