luni, 29 noiembrie 2010

Sa facem shopping!!!




Revin dupa mult timp cu o noua postare si conform motto-ului " Ori suntem studenti ori nu mai suntem!??!!" stau si ma informez mereu de la Maria sa Goagall.

Vreau sa invit lumea la shopping , numai ca nu am timp sa ies cu fiecare fata in parte in Mall asa ca vreau sa va propun o alternativa. Eu stau acasa, pe net si va trimit la fiecare in parte un link (www.zappos.com), voi va duceti la bancomat, va alimentati cardurile si apoi mai stam de vorba.

Acum mai ramane o singura problema, ce anume sa ne cumparam? Ca sa nu va ganditi voi foarte mult o sa va zic sa ne orientam pe pantofi. Voi o sa ma intrebati " de ce pontofi?" si eu am sa va raspund promt " pentru ca Zappos.com inca din 1999 s-a impus ca fiind cel mai mare magazin online de profil din lume si daca nu cumparam de la cel mai mare site atunci de unde?". Acest site este specializat pe vanzarea online de incaltaminte dar se pot cumpara si haine de acolo.

Parte a renumitului site Amazon.com Zappos a crescut foarte mult in cei 11 ani de viata, daca in 1999 nu vindeau mai nimic, in 2007 cei de acolo se lauda cu vanzari de 800 milioane de dolari, iar mai apoi in 2009 au anuntat ca au depasit miliardul de dolari. Pe 28 ianuarie 2010 Amazon anunta ca a reusit sa cumpere acest magazin online cu 1.2 miliarde cea ce inseamna ca cei de acolo se bazeaza foarte mult pe posibilitatea de crestere a acestui magazin si asta pentru ca lumea niciodata nu va renunta la haine si cu atat mai putin la incaltaminte.


Acum voi o sa sariti toti cu gura pe mine precum ca " de ce sa cumparam noi de la zappos?" si eu atunci am sa vin sa argumentez:

1. Beneficiati de gratuitatea transportului, indiferent de felul acestuia, rutier , naval sau maritim, cea ce din start reprezinta un mare avantaj, ai practic America la coltul blocului.

2. O politica de post vanzare excelenta si aici ma refer la servicii post vanzare cum ar fii posibilitatea de returnare a produsului in maxim 365 de zile si la fel service si garantie pentru aceasi perioada de timp. Mie unul mie greu sa cred ca nu poti realiza ca produsul nu e cel dorit intr-un an de zile.

3. Beneficiati de un Call Center deschis non-stop. E un mare avantaj pentru ca avem o comunicare excelenta cu magazinul online si posibilitatea ca noi sa fim nemultumiti dupa achizitia unor produse devine mult mai mica. Primim produsul dorit iar ei primesc feedbackul necesar pentru imbunatatirea permanenta a serviciilor pe care ei le ofera.

4. In ziua de azi cand femeile sunt din ce in ce mai ocupate cu viata pe care o au si care le solicita foarte mult e foarte corect ca ele sa cumpare online si daca totusi se incapataneaza sa piarda timpul prin magazine eu le recomand cu placere o vizita la psiholog.

Acestea fiind zise eu sper ca am reusit sa va conving ca sfaturile pe care eu vi le-am oferit sunt cele mai bune si astept sa vad prima fata care vine la scoala cu un produs cumparat de pe Zappos.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu