marți, 23 noiembrie 2010

"99% din cifra noastra de afaceri se datoareaza Alibaba.com"



Member: Mr. Nguyen Tuyen, B2B Marketing manager
Company: Viet Seafood Co, Ltd


Industria: Seafood
Location: Vietnam
Gold Supplier member since: 2010
Website: http://vietseafood.trustpass.alibaba.com/

Viet Seafood Co, Ltd este un producator si exportator de pesti si fructe de mare congelate, care sunt in principal exportate catre Japan, Korea, China and Singapore. Firma a fost infintata in Februarie 2010, Viet Seafood a intalnit dificultati mari ca si un startup. Problemele aparute au fost diversifcate ca si problemel financiare, piata de desfacere etc.

“Am fost foarte norocos sa aud despre Alibaba.com si toate avantajele acestei platforme de B2B de la un client de la vechia companie pentru care am lucrat,” a declarat Dl. Tuyen. “Camera de Industrie si Comert Vietnam a anutat ca, va scoate la concurs 100 carduri de mebru Gold pentru Alibaba.com,am applicat imediat ce am auzit aceasta veste .”

Dupa doar 3 luni ca si membru Gold Supplier, Dl. Tuyen, a primit cereri de pe toate cananele posibile de pe Alibaba.com, ca si: e-mail, trade mananger, contacte telefonice directe etc. “Multi dintre clienti, care i-am cunoscut prin programul Trade Manager au venit direct la biroul companiei noastre pentru a semna contracte de colaborare.! Acum primim o medie de 500 de cereri pe luna, din care 30% se transforma in comenzi ferme. 99% din cifra noastra de afaceri se datoareaza comertului prin Alibaba.com, care depaseste cu mult asteptarile noastre.

Viet Seafood is este un mebmbru activ pe Alibaba.com, in cateva luni a reusit sa-si transforme mica afacere aproape falimentara intr-o afacere profitabila datorita la e-comerece. Dl. Tuyen a declarat ca tot bugetul de makerting este alocat in dezvoltarea la o imagine cat mai buna pe toate canalele de mediatizare de pe Alibaba.com. “Deoseori clienti care ne acceaseaza pe Alibaba.com provin tin tari de care nu am auzit in viata noastra, acest fapt ne face sa investim intr-o imagine cat mai serioasa si puternica, trebuie sa convingem clientul de calitatea produselor noastre. Pe piata globala este o lupta foarte puternica in orice segment, ca si o companie mica este greu sa supravietuiesti fara un canal efecgtiv de distributie ca si Alibaba.comSunt 100% convins ca Alibaba.com este cea mai puternica platforma de e-comerce la nivel global.!”

Un comentariu:

  1. parerea ta ref. la subiect este ca...

    se poate aplica si la Romania? exemple? ceva facut de tine?

    RăspundețiȘtergere