Avand in vedere ca in ultima vreme reteaua de socializare Facebook, si-a extins numarul de utilizatori intr-un ritm alert inca de la infiintare, marile companii incearca noi metode de a implementa aplicatii pe paginile proprii deschise pe aceasta platforma.
Compania Procter&Gamble este una dintre primele companii care a incheiat un astfelt de parteneriat cu Amazon, prin care a introdus o aplicatie pe fan page-ul de pe Facebook. Aceasta presupune ca selectia produsului, descrierea si optiunile de plata, mai pe scurt tot procesul de cumparare de pe Amazon, sunt implementate pe aceasta pagina.
Web-site-ul Pampers condus si intretinut de Amazon.com presupune ca, consumatorii nu mai trebuie sa paraseasca pagina de Facebook ca sa cumpere produse Pampers. Ei isi vor folosi un cont de Amazon deja existent in timp ce isi vor verifica produsele si le vor comanda, de altfel chiar de pe pagina Pampers.
Obtinand de la un membru Facebook acceptul „like” sau „fan”, pagina respectiva permite brand-ului sa trimita clientului mesaje. Una din cele mai usoare metode de a face asta este prin reclama platita pe site-ul facebook. Cu cat mai multe site-uri isi vor face publicitate pe facebook, cu atat se vor indrepta catre publicitatea platita pentru a-si promova brand-ul.
Din punctual meu de vedere , Procter&Gamble au ales foarte bine produsul pe care sa il introduca prin comertul online, respective Pampers, deoarece publicul tinta caruia i se adreseaza sunt tinerii, care sunt si principalii utilizatori ai platformei Facebook.
P&G a anuntat ca acest proiect va fi extins catre toate brandurile din portofoliu.
Eu consider ca Facebook ar putea deveni o sursa majora de referinta ca si trafic pentru vanzarea on line,deoarece imaginea devine din ce in ce mai importanta in lumea vizuala a consumatorilor, ea fiind cea care conduce consumatorul catre brand.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu