sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Conferinţa internaţională Ronewmedia 5.0

Conferinţa internaţională Ronewmedia 5.0 a gazduit la inceputul acesti luni prezentări şi workshop-uri conduse de profesionişti de la Facebook, Microsoft, Yahoo, Orange – France Telecom Group, Digitas North America - Publics Group; Zarmon Goldman DDB – Tribal DDB Israel; Netlog, Seed Money, VentureConnect, Smart Adserver – Axel Springer Group; şi Kit Digital.

După ce, în 2009 a adunat o audienţă de peste 1000 de participanţi, RoNewMedia, conferinţa internaţională organizată de regia de vânzări online F5 X-Media, cu spijinul Orange, a revenit în această toamnă cu o ediţie specială: trei zile de conferinţe, workshop-uri, networking, expoziţii şi ceremonii de premiere.

In cadrul acestei conferinte, reprezentantii Google, Yahoo si Facebook au recunoscut ca piata online din Romania are potential. Aceste reactii parca ne fac sa fim mai increzatori, nu? Acesta e adevarul. Avem poetential atat pentru firme mici cat si pentru firme mari, internationale (cel putin asta e parerea celor de la Google, si sincer nu am de ce sa ii contrazic).

Facebook este in continua crestere iar reprezentatii celui mai mare site de socializare sunt optimisti si astepta o crestere semnificativa in urmatoarea perioada. In ziua de azi, daca nu ai cont pe Facebook nu esti in pas cu moda, nu esti la curent cu toate noutatile iar acest lucru va duce in scurt timp ca Facebook sa fie fie lider in Romania, cel mai probabil anul viitor.

Reprezentantii Google au precizat faptul ca, pentru a avea succes este nevoie si asumarea anumit riscuri. Cine nu isi asuma, macar un minim de risc nu poate ajunge unde isi doreste. Publicitatea pe care o poate face o companie prin intermediul Facebook, Yahoo sau Google poate avea un efect extraordinar asupra potentialilor clienti. Aceste medii sociale pot aduce schimbari foarte mari, pot ajuta la dezvoltarea firmelor mici, si toate acestea doar prin simpla vizita online a unui utilizator.

Reclamele postate pe Facebook au efect mult mai mare asupra consumatorilor, cel putin asta considera reprezentatii Facebook. 15 % din Romani se conecteaza zilnic pe Facebook, posteaza, vizualizeaza, comenteaza. O reclama vizualizata inline poate fi comentata de catre toti cei care sunt interesati si astfel efectul este mai mare. Cu cat exista mai multi useri, cu atat reclamele virtuale au un efect mai mare. In curand reclamele online vor avea un succes mai mare decat cele televizate. In momentul de fata, multi romani stau in fata calculatorului mai mult decat in fata televizorului si de aceea companiile incearca sa isi faca publictate cat mult pe cele mai mari site-uri de socializare.

La conferinta Ronewmedia, specialistii de la gigantii Yahoo, Facebook, Google, Microsoft au dat incercat sa dea sfaturi brandurilor care doresc sa se dezvolte online: "Go, Go Real, Go Big. Make it Social. Keep it Simple. Map your Strategy." (mai multe detalii aici)

Un comentariu: