joi, 1 decembrie 2011

Comunicarea Corporatista in Retelele Sociale [3]



PLATFORMELE DE TRANSMISIUNI IN DIRECT pot fi utilizate pentru a mobiliza clientii mobili si online. Transmisiunile live ofera companiilor posibilitatea de a folosi uneltele retelelor sociale pentru a ajunge la diferite esantioane de consumatori.

NBA Digital Team a incheiat un parteneriat cu Kyte pentru a furniza, in 2010, transmisiuni de la NBA All Star Weekend, respectiv continut video in direct si clipuri adaugate de orice vizitator al NBA.com. Consola Kyte a fost utilizata pentru a produce reportaje in direct si a atras, ca urmare, un trafic crescut si un numar record de clipuri postate. ”Am dorit sa facem acest continut disponibil pentru fanii de oriunde ar fi ei si sa valorificam oportunitatile de monetizare” a declarat Bryan Perez, Senior VP la NBA Digital. Un numar record de 17 milioane de clipuri/ transmisiuni au fost urmarite in acel weekend, cu o crestere de 20% fata de anul anterior.

Tehnologia BlogTalkRadio si strategiile concentrate de difuzare au creat un eveniment online de succes pentru Wal-Mart si a sa campanie pentru DVD-ul Twilight. Wal-mart a facut echipa cu BlogTalkRadio pentru a produce o transmisiune de 90 de minute cu actorul Taylor Lautner, ca parte din campania de marketing pentru lansarea exclusiva a DVD-ului Twilight. Mai mult de 27 de mii de ascultatori au ascultat spectacolul in direct, peste 5 mii dintre acestia folosind un dispozitiv mobil. Ca rezultat al campaniei, comenzile preliminare pentru DVD au atins niveluri record, peste 62 de mii de ascultatori urmarind programul inregistrat.

Marketingul bazat pe EVENIMENTE poate furniza informatii importante pentru companie si poate folosi tehnici regionale pentru anumite locatii bine determinate. Acestea evenimente pot crea expunere si cunoastere a marcii, constructia renumelui companiei, servicii suplimentare pentru clienti si inchegarea comunitatii din jurul marcii.

TripIt organizeaza planurile de calatorie si monitorizeaza automat itinerariul, transmitand eventualele alerte referitoare la intarzieri. Aceasta salveaza utilizatorul de inconveniente si chiar pierderi monetare. ”Sunt un entuziast fan TripIt si povestesc tuturor colegilor despre el. Imi place in mod special TripIt Pro, pentru ca mi-a salvat drumul de intoarcere din vacanta. Eram departe, in Brazilia, pe plaja, in ziua in care se presupunea sa zbor spre casa. M-am trezit dimineata si am aflat ca zborul spre Dulles fusese anulat. M-am impacientat, trebuia sa fiu in Chicago, pentru o intalnire, a doua zi. Am deschis TripIt Pro si acolo am gasit rute alternative, cu locurile ramase libere pentru fiecare cursa. Am fost impresionat. Am stiut instant ce pot sa fac si am fost capabil sa rezerv un loc pentru alta cursa in trei minute, la aceeasi clasa, doar pentru ca am raspuns rapid. Va multumesc pentru aceasta facilitate!” spune Dan F., director la Broomfield.


In timpul Saptamanii Modei din New York, Marc Jacobs s-a asociat cu Foursquare pentru a crea insigna ”Victima Modei”, care permitea clientilor sa intre in magazinele Marc by Marc Jacobs din SUA pentru a ”deschide” insigna. Patru participanti au fost alesi pentru a primi bilete la spectacolul Marc Jacobs. Aceasta initiativa a permis companiilor sa castige o expunere crescuta a marcilor. ”Marc Jacobs se concentreaza pe marketingul de marca, efortul lor este eficient... Ei inteleg comunitatea in care este localizat magazinul si modul in care marca se integreaza in acea comunitate” spune Tristan Walker, Vicepresedinte pentru Dezvoltare la Foursquare.

Whole Foods foloseste Acteva pentru a creste puternic inregistrarile pentru cursul de gatit si, in general, eficienta procesului de inregistrare. Whole Foods, cel mai mare comerciant de alimente naturale si organice, avea nevoie de un instrument complet pentru inregistrarile si managementul cursurilor de gatit. Acteva a venit cu o solutie simpla, implementand un sistem de inregistrare cu liste de asteptare si facilitati MultiVent. Acest sistem a adaugat imediat viteza si acuratete procesului de inregistrare si a crescut nivelul inscrierilor. ”Datorita Acteva, avem acum o prezenta web impresionanta pentru cursurile noastre. As estima cresterea inscrierilor la minim 10%” declara Christine Caroll, director al Centrului Culinar.


[va urma]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu