PLATFORMELE
DE TRANSMISIUNI IN DIRECT pot fi utilizate pentru a mobiliza
clientii mobili si online. Transmisiunile live ofera companiilor posibilitatea
de a folosi uneltele retelelor sociale pentru a ajunge la diferite esantioane
de consumatori.
NBA Digital Team a incheiat un parteneriat cu Kyte
pentru a furniza, in 2010, transmisiuni de la NBA All Star Weekend, respectiv
continut video in direct si clipuri adaugate de orice vizitator al NBA.com.
Consola Kyte a fost utilizata pentru a produce reportaje in direct si a atras,
ca urmare, un trafic crescut si un numar record de clipuri postate. ”Am dorit
sa facem acest continut disponibil pentru fanii de oriunde ar fi ei si sa
valorificam oportunitatile de monetizare” a declarat Bryan Perez, Senior VP la
NBA Digital. Un numar record de 17 milioane de clipuri/ transmisiuni au fost
urmarite in acel weekend, cu o crestere de 20% fata de anul anterior.
Tehnologia BlogTalkRadio
si strategiile concentrate de difuzare au creat un eveniment online de succes
pentru Wal-Mart si a sa campanie pentru DVD-ul Twilight. Wal-mart a facut
echipa cu BlogTalkRadio pentru a produce o transmisiune de 90 de minute cu
actorul Taylor Lautner, ca parte din campania de marketing pentru lansarea
exclusiva a DVD-ului Twilight. Mai mult de 27 de mii de ascultatori au ascultat
spectacolul in direct, peste 5 mii dintre acestia folosind un dispozitiv mobil.
Ca rezultat al campaniei, comenzile preliminare pentru DVD au atins niveluri
record, peste 62 de mii de ascultatori urmarind programul inregistrat.
Marketingul bazat pe EVENIMENTE poate furniza informatii importante pentru companie si
poate folosi tehnici regionale pentru anumite locatii bine determinate. Acestea
evenimente pot crea expunere si cunoastere a marcii, constructia renumelui
companiei, servicii suplimentare pentru clienti si inchegarea comunitatii din
jurul marcii.
TripIt
organizeaza planurile de calatorie si monitorizeaza automat itinerariul,
transmitand eventualele alerte referitoare la intarzieri. Aceasta salveaza
utilizatorul de inconveniente si chiar pierderi monetare. ”Sunt un entuziast
fan TripIt si povestesc tuturor colegilor despre el. Imi place in mod special
TripIt Pro, pentru ca mi-a salvat drumul de intoarcere din vacanta. Eram
departe, in Brazilia, pe plaja, in ziua in care se presupunea sa zbor spre
casa. M-am trezit dimineata si am aflat ca zborul spre Dulles fusese anulat.
M-am impacientat, trebuia sa fiu in Chicago, pentru o intalnire, a doua zi. Am
deschis TripIt Pro si acolo am gasit rute alternative, cu locurile ramase
libere pentru fiecare cursa. Am fost impresionat. Am stiut instant ce pot sa
fac si am fost capabil sa rezerv un loc pentru alta cursa in trei minute, la
aceeasi clasa, doar pentru ca am raspuns rapid. Va multumesc pentru aceasta
facilitate!” spune Dan F., director la Broomfield.
In timpul Saptamanii Modei din New York, Marc Jacobs s-a asociat cu Foursquare pentru a crea insigna
”Victima Modei”, care permitea clientilor sa intre in magazinele Marc by Marc Jacobs din SUA pentru a ”deschide” insigna. Patru participanti au fost alesi
pentru a primi bilete la spectacolul Marc Jacobs. Aceasta initiativa a permis
companiilor sa castige o expunere crescuta a marcilor. ”Marc Jacobs se
concentreaza pe marketingul de marca, efortul lor este eficient... Ei inteleg
comunitatea in care este localizat magazinul si modul in care marca se
integreaza in acea comunitate” spune Tristan Walker, Vicepresedinte pentru
Dezvoltare la Foursquare.
Whole
Foods foloseste Acteva
pentru a creste puternic inregistrarile pentru cursul de gatit si, in general,
eficienta procesului de inregistrare. Whole Foods, cel mai mare comerciant de
alimente naturale si organice, avea nevoie de un instrument complet pentru
inregistrarile si managementul cursurilor de gatit. Acteva a venit cu o solutie
simpla, implementand un sistem de inregistrare cu liste de asteptare si
facilitati MultiVent. Acest sistem a adaugat imediat viteza si acuratete
procesului de inregistrare si a crescut nivelul inscrierilor. ”Datorita Acteva,
avem acum o prezenta web impresionanta pentru cursurile noastre. As estima
cresterea inscrierilor la minim 10%” declara Christine Caroll, director al
Centrului Culinar.
[va urma]
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu