vineri, 17 decembrie 2010

Tinypay.me

Tinypay.me reprezinta cel mai usor mod de a vine orice online si este primul wesite de e-commerce integrat social.
Acest wesite este un serviciu de e-commerce care permite utilizatorilor sa creeze rapid listari pentru produsele sau serviciile lor. Am descoperit ca este foarte usor de utilizat, trebuie sa completezi denumirea, pretul si o scurta descriere a produsului sau a serviciului pe care il doresti sa il vinzi, apoi iti completezi datele personale si incarci o imagine. Simplu nu? Si pentru ca nu era de ajuns ca au simplificat la maxim procedeul de listare, Tinypay.me iti ofera posibilitatea sa donezi suna stransa din vanzarea produselor/serviciilor unei organizatii si de asemenea poti sa iti localizezi produsul sau serviciul pe o harta. Mi se pare foarte interesanta ideea cu donatul banilor, insa nu prea vad eu cine este dispus sa doneze bani. Tinypay.me iti permite sa partajezi listarea produselor tale direct cu retelele sociale sau daca doresti poti sa iti deschizi propriul magazin online direct pe blogul tau sau pe website-ul tau. Tot acest proces despre care an vorbit dureaza mai putin de un minut. Sunt sigura ca in scurt timp, datorita avantajelor pe care le ofera acest wesite, Tinypay.me va fi propulsat in top. Este usor de utilizat si nici nu dureaza mult. Cel mai mult imi place insa ca poti sa iti deschizi propriul magazin online.

Pentru ca pe toti ne incomodeaza impartasirea anumitor detalii, mai ales despre conturi, carduri, etc. Tanypay.me s-a ocupat de acest aspect si listarea produselor sau a serviciilor nu necesita crearea unui cont, trebuie doar sa iti completezi numele si adresa de e-mail PayPal. Mai simplu de atat nu se putea.

Tinypay.me este un loc ideal pentru, vanzatori dar te lipseste de o serie de beneficii care in schimb Ebay sau Amazon le detine. Aceste doua site-uri reprezinta un loc ideal pentru cumparatori si ofera informatii despre ratingul produselor, lucru care pe Tinypay.me nu este posibil. Tinypay nu iti recomanda produse, poti doar sa comentezi despre produsele puse in vanzare.

Citind articolul din care m-am inspirat (Click aici pentru a-l vedea) am fost curioasa sa intru pe site. Am descoperit ca are un design simplist, ceea ce nu reprezinta neaparat un avantaj. Nu imi place ca nu are produse aranjate pe categorii, acolo gasesti doar un motor de cautare care te ajuta sa gasesti produsul dorit. Un mare minus il reprezinta faptul ca nu stii de la cine cumperi, ce se intampla daca eu platesc obiectul care vreau sa il cumpar si ma trezesc ca nu mi se livreaza. Poti cere informatii direct vanzatorului dar nu am certitudinea ca sunt reale. Sigur nu as avea incredere sa cumpar de pe Tinypay.me. Consider ca o serie de imbunatatiri aduse acestui site l-ar face mai de succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu