sâmbătă, 4 decembrie 2010

Cum maresti viteza la Internet si viteza de download?

Cine nu isi doreste ca viteza Internetului sa fie cat mai buna, dar mai ales sa putem descarca rapid tot ceea ce avem nevoie. Ambele pot fi optimizate daca tinem seama de cateva sfaturi simple pe care le puteti gasi aici.

Potrivit site-ului nu sunt setari sau programe foarte greu de utilizat, sau care ar putea necesita anumite cunostinte it. Desi va spun sincer nu am inercat niciunul din aceste sfaturi, parerea mea este ca: de ce sa nu profitam de ceea ce platim si de cele mai multe ori nu ni se ofera decat pe hartie sau pe sticla. Totul pare relativ simplu din ce am citit ,tot ce trebuie sa faci pentru inceput este sa testezi conexiunea pe care o ai la internet. In cazul in care rezultatul este si cel pe care operatorul tau de internet ti-l ofera, evident contra cost esti o "persoana fericita", dai un ban dar ti se oferta ceea platesti luna de luna.

In cazul in care dupa testarea conexiunii rezultatul nu este cel de pe hartie (adica cel pe care il patiti), eu unul va sfatuiesc sa incercati unul din sfaturile sau programele pe care le puteti gasi pe site-ul respectiv si pe care il considerati cel mai eficient. Desi nu am incercat niciuna din metode, din parerile pe care le-am putut citii pe aceleasi site, dupa cum bine cred ca ati intuit parerile sunt impartite.

In concluzie eu cred ca merita totusi sa incercam, nu ne costa nimic mai mult decat platim deja, si de ce sa nu folosim viteza la internet si viteza de download pe care operatorul de internet se lauda ca o ofera clientilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu