luni, 13 decembrie 2010

ARMO face legea in comertul online din Romania

Aflată în continuă creştere, piaţa de comerţ electronic din România permite desfăşurarea de tranzacţii de milioane de euro lunar. Astfel, în 2009, comerţul online din România crescuse cu peste 75% faţă de 2008 şi era responsabil de desfăşurarea a 1.200.000 de tranzacţii, în valoare de 93 de milioane de euro.
Comerţul online prezintă numeroase avantaje faţă de cel tradiţional, atât pentru consumatori, cât şi pentru producători și distribuitori. Pentru consumatori principalul avantaj il reprezinta posibilitatea de cumparare la orice ora din zi si din noapte din fata calculatorului pe aceste magazine online, siguranta tranzactiilor, economia de timp si de bani, simplitatea compararii si a alegerii ofertelor dar si varietatea mai mare a stocurilor. Producătorii sunt atraşi de costurile reduse de funcţionare, avand contact direct cu clienţii precum si promovarea intensivă din mediul online.
Reprezentanţii celor mai importante magazine online din România s-au constituit în Asociaţia Română a Magazinelor Online, ARMO, o asociaţie reprezentativă a comerţului online local şi care va susţine interesele membrilor săi atât prin activitatea sa, cât şi prin activitatea tuturor membrilor fondatori şi a membrilor care vor adera ulterior.
Asociatia Romana a Magazinelor Online, conform articolului gasit aici, are ca obiective principale:
  • dezvolatrea comertului online in Romania ca metoda moderna si mai eficienta de comert
  • sustinerea magazinelor online si a mediului e-commerce local
  • elaborarea Codului de Bune Practici ale Magazinelor Online si a unui program de atestare a magazinelor online
  • reprezentarea intereselor membrilot in fata oricaror autoritati, persoane fizice sau juridice, romane sau straine,
  • informari periodice catre presa desprea starea industriei.
Asociaţia Romană a Magazinelor Online - ARMO a atras, la numai două săptămâni din momentul lansării oficiale, peste 100 de cereri de aderare, fiind recunoscută ca asociaţie reprezentativă pentru mediul de comerţ online din România. Pot deveni membri ai Asociaţiei Române a Magazinelor Online orice alte persoane juridice care aderă la prevederile din Statutul Asociaţiei, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director.
Codul de Bune Practici reprezinta o declaratie de principii a comerciantilor magazine-online membri ai Asociatiei Romane a Magazinelor Online ARMO cu rolul de a respecta interesele tututor consumatorilor acestor magazine online.
ARMO are 21 de magazine online fondatoare printre care cele mai importante sunt : 123flori.ro, azerty.ro, comenzipc.ro, emag.ro, electrofun.ro, evomag.ro, floriinconstanta.ro, fungift.ro, magazinultau.ro, marketonline.ro, mediadot.ro, modes.ro, pcfun.ro, pcgarage.ro, pro.ro, oktal.ro, sevensins.ro, shopit.ro, toyfun.ro, watchshop.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu