Google a anuntat ca-si extinde serviciile de publicitate pe care le ofera printr-o transformare radicala a serviciului DoubleClick, pe care l-a cumparat anul trecut, potrivit Reuters. DoubleClick va functiona ca bursa de publicitate online integrata in tehnologia si sistemul Google de servicii publicitare pe baza de licitatii - AdWords si AdSense. Prin aceasta masura, Google face un pas mare in eforturile sale de a-si intari prezenta in zona de publicitate online de tip display, noteaza sursa citata.
Potrivit reprezentantilor Google, noul sistem, DoubleClick Ad Exchange, va simplifica mult procesul de cumparare si vanzare de spatiu de publicitate de tip display (bannere, video etc.), permitand unui numar mai mare de clienti de publicitate si de publisheri sa beneficieze de pe urma acestuia.
William Morrison, analist in domeniu citat de Reuters, afirma ca ultimele modificari aduse DoubleClick ar putea face, in timp, din Google principala bursa de publicitate de tip display.
Google a cumparat DoubleClick la inceputul anului trecut, pentru 3 miliarde de dolari, pentru a-si extinde prezenta pe piata publicitatii de tip display, piata dominata de rivalii sai Yahoo! si AOL. Bursele de acest tip permit publisherilor online sa vanda spatiul publicitar ramas disponibil pe siteurile lor clientilor de publicitate care ofera cel mai mare pret.
Reuters il citeaza pe Neil Mohan, vicepresedinte Google, potrivit caruia "ne dorim sa facem publicitatea de tip display cat mai accesibila si deschisa, asa cum este, in prezent, publicitatea prin motoarele de cautare. El afirma ca noua versiune a bursei DoubleClick ofera instrumente ce permite publicitarilor sa-si atinga mai precis publicul-tinta si sa-si monitorizeze mai bine rezultatele.
Aceeasi sursa citeaza evaluari Google potrivit carora peste 405 din spatiul publicitar online ramane nevandut deoarece publisherii nu au instrumente eficiente pentru a vinde acel spatiu.
Potrivit reprezentantilor Google, noul sistem, DoubleClick Ad Exchange, va simplifica mult procesul de cumparare si vanzare de spatiu de publicitate de tip display (bannere, video etc.), permitand unui numar mai mare de clienti de publicitate si de publisheri sa beneficieze de pe urma acestuia.
William Morrison, analist in domeniu citat de Reuters, afirma ca ultimele modificari aduse DoubleClick ar putea face, in timp, din Google principala bursa de publicitate de tip display.
Google a cumparat DoubleClick la inceputul anului trecut, pentru 3 miliarde de dolari, pentru a-si extinde prezenta pe piata publicitatii de tip display, piata dominata de rivalii sai Yahoo! si AOL. Bursele de acest tip permit publisherilor online sa vanda spatiul publicitar ramas disponibil pe siteurile lor clientilor de publicitate care ofera cel mai mare pret.
Reuters il citeaza pe Neil Mohan, vicepresedinte Google, potrivit caruia "ne dorim sa facem publicitatea de tip display cat mai accesibila si deschisa, asa cum este, in prezent, publicitatea prin motoarele de cautare. El afirma ca noua versiune a bursei DoubleClick ofera instrumente ce permite publicitarilor sa-si atinga mai precis publicul-tinta si sa-si monitorizeze mai bine rezultatele.
Aceeasi sursa citeaza evaluari Google potrivit carora peste 405 din spatiul publicitar online ramane nevandut deoarece publisherii nu au instrumente eficiente pentru a vinde acel spatiu.
Sunt de parere ca Google ar trebui sa-i instruiasca pe publisheri sau macar sa le ofere oportunitati in a folosi cele mai eficiente instrumente pentru a vinde spatiul publicitar existent online. Cu siguranta in acest fel ar avea de castigat atat Google, cat si cei care vand acele spatii publicitare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu