Citind acest articol in care se vorbeste despre un studiu cu privire la folosirea Smartphone-urilor in magazine pentru a cauta oferte mai bune mi-am dat seama ca asta e raspunsul la cele doua intrebari de mai sus.
Un studiu realizat de GfK Roper in numele SapientNitro pe data de 3-4 decembrie pe un esantion de 1000,4 adulti (dar nu toti detinatori de SmartPhone-uri) a aratat ca 30% dintre detinatorii unui astfel de dispozitiv au folosit un SmartPhone pentru ca cauta o oferta mai buna pentru anumite produse dintr-un magazin. Smart people! Daca vrei sa faci economii trebuie neaparat sa folosesti metoda asta. Nici macar nu iti ia mult timp.
Potrivit Nielsen doar 28% din populatia S.U.A. sunt detinatori de SmartPhone-uri insa anumite cercetari arata ca acest procent va creste pana la 49% in 2011. Daca se preconizeaza o astfel de crestere e clar ca America iese din criza economica. In Romania, conform Ziarului Financiar, s-au vandut in jur de 400.000 de smartphone-uri in 2009.
Totusi nu smartphone-urile sunt o amenintare pentru aceste magazine. 33% dintre participantii la studiu au folosit dispozitivele pentru a trimite e-mail-uri sau mesaje pentru a comunica altor persoane despre experienta la respectivul magazin sau despre ce oferta buna au gasit. Si 19% dintre participanti au folosit smartphone-ul pentru a posta pe Facebook, Twitter, MySpace despre magazin. Ii pot intelege pe cei care folosesc telefoanele alea pentru a cauta oferte mai bune, dar pe cei care le folosesc in magazin sa posteze pe Facebook sau Twitter nu pot sa ii inteleg. Ori mergi la cumparaturi ori iti faci un blog unde sa iti expui ofertele gasite prin magazine.
Pentru ce s-a mai utilizat smartphone-ul:
- 52% l-au folosit pentru a gasi locatia unui anumit magazin
- 40% au comparat preturi cu ajutorul smartphone-ului
- 35% au cautat discounturi, oferte, cupoane sau coduri promotionale
- 34% au verificat valabilitatea produsului in magazine
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu