Acest articol mi s-a părut extrem de interesant în ceea ce priveşte facilităţile oferite de LibraBank clienţilor săi, celor care utilizează platformele de internet banking. Cea mai de ajutor facilitate este reprezentată de baza de date care conţine cele mai importante informaţii cu privire la partenerii de afaceri, la activităţile lor economico-financiare, la capacitatea lor de exerciţiu şi de îndeplinire a obligaţiilor.
O afacere reuşită se bazează întotdeauna pe relaţia dintre parteneri, pe gradul de încredere dintre ei şi pe abilităţile acestora de a previziona în timp util nevoile partenerului şi de a le îndeplini într-o proporţie cât mai mare.
În cazul serviciului de internet banking viteza mare de reacţie a componentelor sale la nevoile clienţilor şi la click-urile lor conduce la mărirea numărului de uilizatori şi de aici rezultă o eficienţă sporită în ceea ce priveşte timpul alocat realizării de tranzacţii sau alte operaţiuni bancare.
Eu, dacă aş avea o afacere şi cel puţin 2-3 parteneri cu care ar trebui să fiu mereu în contact, aş apela cu siguranţă la un astfel de serviciu deoarece aş spori încrederea pe care o am în partenerii mei şi aş mări viteza procesului de îndeplinire al tuturor obligaţiilor pe care le-aş avea faţă de partenerii mei, şi ei faţă de mine.
Internet banking-ul ar însemna pentru mine cea mai eficientă modalitate de economisire de resurse financiare şi de timp, astfel prin utilizarea lui aş avea din start destule avantaje în faţa concurenţilor mei care poate încă utilizează serviciile bancare tradiţionale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu