luni, 6 decembrie 2010

Liderul comertului virtual…

Facebook a devenit intr-un timp foarte scurt liderul paginilor web , care se adreseaza persoanelor fizice ca si o platforma de socializare. Alibaba.com se poate descrie pe scurt un mic Facebook al persoanelor juridice. O platforma de socializare pentru vanzator si cumparator. In doar cativa ani de la aparitie se poate mandri cu peste 11 Mil. de utilizatori din peste 240 de tari.

Daca ne intrebam acum patru cinci ani in urma daca o astfel de pagina de internet ar avea succes, cu totii ne-am gandi ca, ar fii aproape imposibil sa capteze increderea persoanelor de a utiliza aceasta sistem. Alibaba , a dezvoltat un sistem profitabil pentru toate categoriile de utilizatori. S-a creat un sistem platit prin care Alibaba verifica bonitatea firmelor, dar nu doar atat. Acest tip de utilizator ”Gold Member” a creat legatura de incredere dintre furnizor si client. Avantajele oferite de acest tip de cont a constrans intr-un timp foarte scurt cat mai multi utilizatori cu un cont gratuit de al transforma intr-un cont platit. Alibaba ne ademneste cu posiblitatea de crea un cont gratuit pentru a putea prinde gustul comertului virtual si posibilitatile nelimitate , care ne sunt oferite. In comparatie cu alte pagini de profil, Alibaba lasa liber accesul la toate functiile sa-le , dar ei sunt constienti de faptul ca toti membrii gratuiti o sa ajunga mai devreme sau mai tarziu membrii platitori.

Avantajele oferite daca ajungem membru gold:
- Accesul catre baza de date cu membri Gold
- Firma capteaza o imagine de incredere fata de potentiali furnziori sau clienti
- Analize economice realizate de Alibaba pentru produsele noastre
- Analize bazate pe traifcul creat de produsele noastre
- Sfaturi de la specialisti pentru a ne imbunatati pagina
- Pagina de internet creata de alibaba.com
- Avem posibilitatea de a vizualiza produsele care au generat cele mai multe vizualizari pentru a putea imbutati imaginea firmei
- Reclama la targuri internationale
- Posibilitatea de a crea conexiune cu cumparatori de talie globala la conferinte organizate de Alibaba.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu