joi, 23 decembrie 2010

Clienţii micro şi PFA ai BCR pot efectua plăţi în valută prin internet şi phone banking


Clienţii microîntreprinderi şi persoane fizice autorizate ai BCR, cea mai mare bancă locală după active, pot efectua plăţi interbancare în valută şi operaţiuni de schimb valutar şi pot iniţia ordine de plată programate prin intermediul canalelor alternative de internet şi phone banking.


La plăţile interbancare în valută clienţii plătesc comisioane reduse cu 50% în cazul tranzacţiilor prin phone banking şi cu 75% în cazul operaţiunilor prin internet banking. Limita de tranzacţionare pentru plăţile interbancare iniţiate de clienţii micro şi PFA este stabilită la 50.000 de euro pentru operaţiunile prin phone banking şi 100.000 de euro pentru tranzacţiile prin internet banking. Schimbul valutar prin canalele alternative este gratuit şi se efectuează între conturile clientului la cursul de schimb al băncii.

Acest articol este dedicat afaceristei din mine. Adică voi încerca să-mi dau cu părerea despre el din perspectiva unui masterand la Relaţii Economice Internaţionale care are şi o afacere în derulare cu un partener străin neapărat. Asta înseamnă că e o mare uşurarea pentru mine că pot tranzacţiona direct în valută, fără a mai fi nevoie să mă complic cu schimbul leilor în dolari.

Excelent! Asta înseamnă că pot plăti facturile emise de partenerul meu direct din contul meu în dolari, de acasă din faţa calculatorului, stând relaxată pe scaun şi servind un pahar de lapte cald. Ce bine! Iar partenerul meu va primi banii mult mai repede decât dacă ar fi trebuit să mă duc la bancă, să schimb leii în dolari şi apoi să merg la ghişeu şi să-mi aştept rândul. Of... ce de timp pierdeam fără folos!

Dar nu mai este cazul să mă gândesc la ce ar fi fost! Acum cu serviciul oferit de către BCR pot sta liniştită că afacerea mea şi tranzacţiile mele în valută sunt în siguranţă şi le pot verifica în orice moment din zi sau din noapte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu