luni, 27 decembrie 2010

Bancpost lansează noi facilităţi ale serviciului de Internet banking







Bancpost, filiala locală a grupului elen EFG Eurobank, a lansat noi facilităţi ale serviciului de Internet - banking, denumit Fastbanking, pentru creşterea siguranţei şi flexibilităţii. Astfel, clienţii vor avea posibilitatea să seteze sau să modifice diferenţiat limitele pe tranzacţii (inclusiv pe grupuri de utilizatori) în cadrul sau în afara limitei prestabilite de bancă şi, respectiv, posibilitatea setării/modificării restricţiilor de acces pe conturi, în mod preferenţial.



Totodată, clienţii vor beneficia de noi metode de autentificare - Token, SMS sau VIP Mobile (Verisign Identity Protection) - o aplicaţie software care transformă telefonul mobil într-un token virtual. Bancpost se plasează pe locul al nouălea, după active. Anul trecut banca a avut o pierdere netă de 30 de milioane de euro, faţă de un profit de 35 de milioane de euro în 2008, conform standardelor internaţionale de contabilitate.

Ce de facilităţi la preţ minim, zic! De unde atâta bunăvoinţă din partea băncilor, fraţilor (respectiv surorilor)? A... Cred că m-am prins! "Nu mai sunt clienţi... Au fugit! Aha! Unde au fugit? Păi nu ştiu, la băncile concurente poate." Aceasta ar trebui să fi fost discuţia de la care a plecat decizia asta cu lansarea de noi facilităţi. Ce bine! Mie una îmi convine! Tot ce e nou şi gratis, în domeniul serviciilor bancare zic, şi mă ajută să economisesc bani şi timp, e pentru mine!

Criza asta financiară are până la urmă şi urmări bune. Ca de exemplu asta, iniţiativa băncilor de a facilita operaţiunile clienţilor. Eu chiar apreciez asta, mă bucur că "cineva" se gândeşte şi la mine, la timpul meu preţios şi la bănuţii mei nu prea mulţi. E bine... chiar foarte bine! Net pe telefon am, şi nici pentru asta nu plătesc foarte mult, aşa că mi-e foarte uşor să downloadez aplicaţia de la bancă şi apoi să "vâslesc" cam pe unde am trebuinţă. E mult mai simplu acum, fac toate tranzacţiile de pe mobil, primesc SMS cu orice schimbare sau dată scadentă, şi nu mă mai chinuiesc cu statul la ghişeu.

Pentru mine sistemul ăsta de internet banking e unul foarte bine pus la punct şi vine în întâmpinarea tuturor nevoilor mele "bancare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu