duminică, 12 decembrie 2010

Facebook pentru afacerea ta


"Daca nu ai profil de Facebook nu existi!" - asta se aude mai nou printre tinerii din ziua de azi (si nu numai printre tineri). Acelasi lucru l-ai putea spune si despre afacerea pe care o ai. De aceea am decis sa studiez cateva aspecte sau sfaturi cu privire la ceea ce inseamna un "Fan page" pentru afacerea ta. Risti sa fi lasat in urma daca nu iti configurezi o astfel de pagina scrie in articolul din care ma inspir. (Apasa aici pentru a-l vizualiza.)

In primul rand trebuie sa stim ca pagina de Facebook este diferita de ceea ce numim un profil Facebook. Profilul este pentru oameni si page-ul pentru afacerea ta. Printre avantaje se numara faptul ca toate informatiile se regasesc intr-un singur loc. Mai exact poti scrie informatii despre firma, website, contact, comunicate de presa, stiri, noutati si mai ales poti interactiona cu clientii tai.

Spre deosebire de website, pagina de Facebook iti ofera posibilitatea de a oferi informatii proaspete mult mai rapid, pe cand acelasi proces dar pentru website presupune un procedeu mai complicat. De ce sa nu beneficiezi atunci de avantajele care ti le ofera Facebook-ul pentru afacerea ta. Etapele pentru crearea unei pagini pentru afacerea pe care o detii se gaseste detaliat in Help-ul de pe Facebook.com.

Un mare avantaj pe care l-am descoperit este acela ca practic, odata cu crearea acestei pagini pot sa identific publicul tinta, descopar mai usor cui trebuie sa ma adresez si in plus am informatii gratuite despre potentialii clienti.

Adauga aplicatii paginii tale. Iata o buna medota de a-ti personaliza pagina. Poti sa adaugi paginii tale diferite aplicatii cum ar fi RSS Blog sau videoclipuri YouTube. Este o metoda de a atrage clienti si de a-i face sa revina si cu alte ocazii. Bineinteles personalizarea cu aplicatii se face contra cost insa personal il vad ca pe un motor care genereaza profit. Sa luam ca exemplu pagina Pizza Hut. Odata intrat pe pagina Facebook a Pizza Hut poti face comenzi fara a parasi respectiva pagina.

Acum ca ai o pagina pentru afacerea ta trebuie sa strigi in gura mare pentru ca lumea sa afle ca exista o astfel de pagina pentru firma ta. Cum poti face asta? In primul rand trebuie sa atragi alte firme cunoscute in lista ta de fani, asa ti se inmultesc sansele ca lumea sa te vada. O alta metoda o reprezinta crearea unui buton de like pe website-ul firmei tale. Cateva ore pe saptamana iti sunt de ajuns ca sa postezi informatii proaspete despre firma, sa lansezi subiecte de discutie intre fani. Pagina asta te ajuta sa obtii un feedback bunicel de la clientii tai.

Iata ca mai exista si lucruri care aduc numai beneficii. Ca om de afaceri trebuie sa profiti de orice ocazie care poate sa iti propulseze afacerea pe o treapta superioara. Cu un pic de inspiratie si de bani pe care esti dispus sa ii investesti sigur nu ai de pierdut. Trebuie sa tii cont ca Facebook-ul este de mare actualitate si lumea cauta produse, persoane, firme, stiri cat mai interesante si cat mai in pas cu modernul. Facebook reuseste sa surprinda toate categoriile de public. Facebook se adreseaza atat tie cat si afacerii tale. Configurarea unui Fan Page presupune intr-adevar ocuparea unei perioade de timp pentru intretinerea sa, dar nimic nu se da de-a gata. Important aeste informarea oamenilor de existenta paginii de Facebook si adunarea unui numar cat mai mare de fani. Facebook iti ofera posibilitatea de a fi creativ: o buna poza de profil poate atrage multe priviri. De asemenea trebuie sa postezi informatii diferentiate pentru fani si pentru cei care nu iti sunt inca fani. Aceasta este viziunea mea despre o pagina creata pentru o firma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu