joi, 9 decembrie 2010

Olandezii de la ING aduc şi reîncărcarea cartelelor telefonice pe platforma de internet banking






Clienţii ING pot să îşi reîncarce cartelele telefonice operate de Orange, Vodafone sau Cosmote prin serviciul de internet banking, după ce banca a dezvoltat o aplicaţie specială, numită e-shop. "Serviciul este disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, clienţii ING home'bank putând să îşi reîncarce cartela de telefon oricând şi oriunde există un calculator conectat la internet", explică ING.

Practic, clientul are posibilitatea de a face reîncărcări de valori prestabilite, tranzacţia derulându-se ca un transfer standard de fonduri. La final, clientul primeşte pe e-mail un cod de reîncărcare. Codul este valabil 30 de zile de la data emiterii.


Super!!! Acest articol chiar e super! Cu toţii suntem înnebuniţi după telefoane mobile şi după internet. Acum ING face totul mai uşor şi oferă şansa clienţilor săi de a-şi alimenta creditul de pe cartelele telefonice direct din contul de la bancă. Mi se pare o iniţiativă foarte bună.


Eu una m-am plictisit să tot încarc cartela doar din magazinele Orange sau de la chioşcurile de ziare. Aşa că pentru mine acest serviciu oferit de către ING este extraordinar. Aşa că tot ce am de făcut acum e să-mi sparg puşculiţa cu economii şi să mă duc la bancă să-mi deschid un cont. Întâi şi întâi banii vor fi numai pentru reîncărcarea cartelei, apoi cine ştie, poate o să fac şi altfel de tranzacţii.


Deci, care mai vine cu mine la bancă să ne facem cont?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu