1. Vedeta retelei sociale o va reprezenta factorul influent
Adevarat! Toata lumea "rasfoieste" Internetul pentru a cauta locuri in care se gaseste mancare buna, locuri unde se pot caza sau de unde pot cumpara diverse lucruri. Nimic nou pana acum, cu totii stim ca Internetul ne ofera o gama larga de informatii cu privire la necesitatile noastre. Nu e de mirare ca marile branduri (dar si cele mai mici) analizeaza cu disperare comportamentul virtual al consumatorilor. Mai exact analizeaza diverse postari de pe bloguri, vizualizari, Twitter, mai nou si Facebook, pentru a vedea cine are cea mai mare audienta, dar si pentru a vedea cata influenta au consumatorii individuali. Recunosc ca sunt de acord cu aceata previziune deoarece importanta Internetului in alegerile noaste ocupa un loc bine pozitionat. Gandirea noastra este influentata pozitiv atunci cand vedem ca de exemplu restaurantul Sergiana are cele mai multe comment-uri pe un anume site si ca un alt restaurant, sa ii spunem X, nu are atatea laude precum primul. Automat alegerea noastra va fi acel restaurant care a satisfacut cele mai pretentioase gusturi.
2. Micul va fi noul Mare in retelele sociale
Pe scurt in acest articol ni se prezinta faptul ca se testeaza platforme concepute pentru a comunica si impartasi stari, povesti, etc. cu publicul mai putin larg. iPhone are o aplicatie in acest sens si mai nou si Facebook iti premite sa creezi grupuri restranse carora sa te adresezi. Restrangerea persoanelor pe care le cunosti la un numar mai mic este deci o previziune pentru 2011, fapt explicat prin dorinta persoanelor de a cauta conexiuni online mai profunde. Sunt si nu sunt de acord cu acest aspect. Pe de o parte de ce ar vrea lumea sa se adreseze numai anumitor persoane si pe de alta parte recunosc ca stiu anumite persoane care doresc un spatiu mai intim, adica doresc sa comunice numai cu anumite persoane, foarte apropiate. Cred ca aceste retele sociale se adrezeasa in special celor care doresc sa fie la curent cu noutatile din viata altor persoane. La un moment dat cred ca se acorda o importanta prea mare Facebook-ului pentru ca sa fim seriosi nu stam toata ziua pe contul nostru ca sa punem poze, sa scriem ce facem sau sa postam filmulete cu petrecerea de Revelion. In ce ar mai consta misterul din viata unui om daca el are postat pe propriul sau profil de Facebook toate informatiile.
3. Brandurile vor fi asemenea companiilor de publicitate
Retelele sociale au atribuit brandurilor puterea de a-si comunica propriile noutati fara a se baza pe publicitate sau PR sa le distribuie mesajul. Companiile isi deviaza o suma importanta din buget catre crearea unui continut de inalta calitate care sa il distribuie in retelele sociale (Facebook este cel mai bun exemplu). Corect pana aici si sunt de acord cu acest aspect. Companiile isi fac singure publicitate.
4. "Like-urile" Facebook vor fi importante pentru brandul tau
Defapt like-urile sunt importante si acum pentru orice afacere. Pe langa faptul ca reprezinta o sursa de incredere pentru consumatori, like-urile permit firmelor sa comunice direct cu proprii clienti si au acces la informatii despre acestia. Se anticipeaza o crestere a importantei Facebook-ului in cadrul unei companii.
5. Joburi la Facebook si Twitter
Nu demult jobul mult visat consta intr-un loc de munca in New York sau Chicago, dar de curand multi doresc sa lucreze pentru Facebook si Twitter. Nu e de mirare ca Mail.ru Group doreste sa atraga bancheri de la Goldman Sachs pe masura ce Facebook si Twitter sunt generatoare de profit. Observ ca se anticipeaza un viitor stralucit pentru aceste doua retele de socializare. Pana la urma totul se va invarti in jurul lor, tu, viata ta si afacerea ta. Probabil daca iti doresti sa ai succes si mai ales daca iti doresti ca firma ta sa devina cunoscuta trebuie sa apelezi in cele din urma la binefacerile unei retele sociale.
Adevarat! Toata lumea "rasfoieste" Internetul pentru a cauta locuri in care se gaseste mancare buna, locuri unde se pot caza sau de unde pot cumpara diverse lucruri. Nimic nou pana acum, cu totii stim ca Internetul ne ofera o gama larga de informatii cu privire la necesitatile noastre. Nu e de mirare ca marile branduri (dar si cele mai mici) analizeaza cu disperare comportamentul virtual al consumatorilor. Mai exact analizeaza diverse postari de pe bloguri, vizualizari, Twitter, mai nou si Facebook, pentru a vedea cine are cea mai mare audienta, dar si pentru a vedea cata influenta au consumatorii individuali. Recunosc ca sunt de acord cu aceata previziune deoarece importanta Internetului in alegerile noaste ocupa un loc bine pozitionat. Gandirea noastra este influentata pozitiv atunci cand vedem ca de exemplu restaurantul Sergiana are cele mai multe comment-uri pe un anume site si ca un alt restaurant, sa ii spunem X, nu are atatea laude precum primul. Automat alegerea noastra va fi acel restaurant care a satisfacut cele mai pretentioase gusturi.
2. Micul va fi noul Mare in retelele sociale
Pe scurt in acest articol ni se prezinta faptul ca se testeaza platforme concepute pentru a comunica si impartasi stari, povesti, etc. cu publicul mai putin larg. iPhone are o aplicatie in acest sens si mai nou si Facebook iti premite sa creezi grupuri restranse carora sa te adresezi. Restrangerea persoanelor pe care le cunosti la un numar mai mic este deci o previziune pentru 2011, fapt explicat prin dorinta persoanelor de a cauta conexiuni online mai profunde. Sunt si nu sunt de acord cu acest aspect. Pe de o parte de ce ar vrea lumea sa se adreseze numai anumitor persoane si pe de alta parte recunosc ca stiu anumite persoane care doresc un spatiu mai intim, adica doresc sa comunice numai cu anumite persoane, foarte apropiate. Cred ca aceste retele sociale se adrezeasa in special celor care doresc sa fie la curent cu noutatile din viata altor persoane. La un moment dat cred ca se acorda o importanta prea mare Facebook-ului pentru ca sa fim seriosi nu stam toata ziua pe contul nostru ca sa punem poze, sa scriem ce facem sau sa postam filmulete cu petrecerea de Revelion. In ce ar mai consta misterul din viata unui om daca el are postat pe propriul sau profil de Facebook toate informatiile.
3. Brandurile vor fi asemenea companiilor de publicitate
Retelele sociale au atribuit brandurilor puterea de a-si comunica propriile noutati fara a se baza pe publicitate sau PR sa le distribuie mesajul. Companiile isi deviaza o suma importanta din buget catre crearea unui continut de inalta calitate care sa il distribuie in retelele sociale (Facebook este cel mai bun exemplu). Corect pana aici si sunt de acord cu acest aspect. Companiile isi fac singure publicitate.
4. "Like-urile" Facebook vor fi importante pentru brandul tau
Defapt like-urile sunt importante si acum pentru orice afacere. Pe langa faptul ca reprezinta o sursa de incredere pentru consumatori, like-urile permit firmelor sa comunice direct cu proprii clienti si au acces la informatii despre acestia. Se anticipeaza o crestere a importantei Facebook-ului in cadrul unei companii.
5. Joburi la Facebook si Twitter
Nu demult jobul mult visat consta intr-un loc de munca in New York sau Chicago, dar de curand multi doresc sa lucreze pentru Facebook si Twitter. Nu e de mirare ca Mail.ru Group doreste sa atraga bancheri de la Goldman Sachs pe masura ce Facebook si Twitter sunt generatoare de profit. Observ ca se anticipeaza un viitor stralucit pentru aceste doua retele de socializare. Pana la urma totul se va invarti in jurul lor, tu, viata ta si afacerea ta. Probabil daca iti doresti sa ai succes si mai ales daca iti doresti ca firma ta sa devina cunoscuta trebuie sa apelezi in cele din urma la binefacerile unei retele sociale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu