Unul din defectele intalnite pe anumite site-uri este accentuarea a prea multor promotii, produse, logo-uri ale firmei etc. Astfel, pagina ajunge sa fie foarte incarcata, iar vizitatorul nu se poate concentra sa aleaga cel mai important element. De aceea, Dave Chaffey, a dezvoltat cinci pasi de urmat pentru un site mai bun. Primul sfat ar fi ca pagina sa nu fie supraincarcata cu notiuni neinsemnate, ci mai degraba sa existe o prioritate clara. Urmeaza combinarea unei navigari de cautare cu una de rasfoire a site-ului, reusind astfel sa se incurajeze brandurile promovate. Al treilea pas ar fi existenta unei oferte clare, care nu poate fi ocolite de vizitatori. Al patrulea si al cincilea sfat incurajeaza increderea intr-un brand mai putin cunoscut si actiunea, de exemplu de a cumpara ceva de pe site-ul respectiv.
Alte greseli intalnite pe site-uri sunt folosirea a prea multor cuvinte, confuzie in randul stirilor oferite si navigare defectuoasa. Pe de alta parte, se minimizeaza existent textelor, reducand valoarea continutului celui mai important. Se intampla ca anumite companii sa nu ofere informatii pe pagina principala despre ele, ceea ce duce la neclaritate si posibil pierderea clientilor. De asemenea, de multe ori se cere inregistrarea vizitatorului pe site-ul respectiv, precum si cererea a prea multor informatii personale, care de fapt sunt nefolositoare pentru firma.
Prin publicarea acestor articole, firmele ce vor sa aibe activitate si in mediul digital, pot afla ce isi doresc vizitatorii de la un site sau ce ar fi de preferat sa ocoleasca. Imaginea companiei este mult influentata de aceste decizii ce trebuie luate in cunostinta de cauza.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu