joi, 30 decembrie 2010

Millennium a intermediat tranzacţii prin internet banking de 33 mil. euro în septembrie



Millennium Bank, controlată de cel mai mare grup financiar portughez, a intermediat în septembrie tranzacţii ale persoanelor fizice în valoare de 140 de milioane de lei (circa 33 mil. euro) prin serviciul de internet banking, aproape 90% din operaţiunile clienţilor fiind derulate prin acest canal.

Până în prezent, aproape jumătate din clienţii băncii au contractat serviciul de internet banking, în condiţiile în care comisioanele pentru tranzacţiile efectuate sunt cu 50% mai mici faţă de cele de la ghişeu, susţin reprezentanţii Millennium.



Banca a introdus anul acesta o nouă metodă de autorizare a operaţiunilor efectuate prin internet banking, după ce completează detaliile transferului clientul primind un sms pe telefonul mobil, care conţine valoarea tranzacţiei şi un cod unic din şapte cifre. Operaţiunea poate fi finalizată numai prin introducerea acestui cod. Millennium promovează în prezent autorizarea prin SMS, acordând prin tragere la sorţi premii clienţilor care utilizează acest serviciu.

Wow! Ce de bani, ce de tranzacţii! Ce înseamnă cifrele acestea? Păi... E destul de simplu răspunsul! Aceste cifre semnifică faptul că oamenii au început în ultimii ani să utilizeze tot mai mult serviciile de internet banking oferite de către bănci. Asta, eu zic că, e de bine! Adică oamenii au început să fie mai practici, mai preocupaţi de timpul lor liber şi de nervii lor (până acum întinşi la maximum de statul la coadă la ghişeu).

Ce să mai spun?! Am tot repetat în celelelte postări că, pentru mine "inventarea" acestui sistem de internet banking, a fost de un real ajutor. Nu am eu cele mai multe afaceri sau cele mai multe plăţi de efectuat, dar cele pe care le am, sunt foarte bine tranzacţionate prin acest sistem. Am scăpat şi de mersul la bancă, de stat la coadă la ghişeu, de pierdut timp preţios, în esenţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu