vineri, 20 ianuarie 2012

Social Media și Mobile Trends pentru 2012

Social media este într-o stare constantă de progresie, tehnologia avansează într-un ritm rapid și deschide noi oportunităţi pentru clienți de a interacţiona și împărtăşi cunoștințe. Acum câţiva ani, nu mi-am fi imaginat impactul enorm pe care avea să îl înregistreze mass-media, ar avea asupra vieţilor noastre. Deci, la ce ne putem aștepta de la social media şi de mobile trends în 2012?

Am scris câteva idei şi tendinţe pe care le consider că ar fi valabile pentru anul 2012.

  • Marea majoritate vor accesa site-urile de social networking de pe dispozitive mobile. Să nu uităm că social media se întâmplă în timp real şi împărtășește conţinutul oamenilor atunci când se întâmplă! Din ce în ce mai multe persoane folosesc smartphone-uri şi tablete. După părarea mea, în anul 2012, partajarea conţinutului se va deplasa înspre dispozitivele mobile. Smartphone-urile dau un plus de profunzime în personalizare – se poate împărtăşi ceea ce se vrea, când se vrea. Astfel va fi posibil ca oameni să fie întotdeauna în legătură cu social media, indiferent unde se află!
  • Jocurile sociale prin intermediul dispozitivelor mobile vor cuceri marea masă de consumatori. Jocuri pe reţelele sociale şi de dispozitive mobile vor fi integrate, vor fi găzduite pe reţelele sociale, cum ar fi Zynga şi EA pe Facebook, și vor fi redate pe dispozitive mobile. Aceste tipuri de jocuri vor fi jucate oriunde și oricând - atunci când călătoresc cu autobuzul, într-o ședință plictisitoare etc.
  • Utilizatorii vor putea schimba TV live prin interacţiuni pe reţelele sociale. Emisiuni TV, care sunt găzduite live vor reacţiona la interacţiunile utilizatorilor, cum ar fi voturi, sugestii, etc. Astfel se va crea capacitatea de a schimba ceea ce se întâmplă prin oferirea de feedback în timp real pe reţelele sociale.
  • Aplicaţiile mobile vor deveni mult mai utilizabile. Toate aplicaţiile de succes pentru mobilele noi vor fi mai profund integrate cu reţelele sociale, permițând să partajeze şi să se implice mai mult decât înainte.
  • Serviciile bazate pe localizare vor primi o acoperire mult mai bună. Ne îndreptăm către o eră de timp real care are nevoie de informaţii în timp real. În plus, serviciile bazate pe localizare vor avea parte de mai multe campanii de marketing.
  • Ştirile online vor deveni și ele mult mai accesate. Site-urile de ştiri vor fi înlocuite treptat cu aplicaţii integrate cu mass-media sociale. Deşi acest lucru nu se va întâmpla instantaneu.

Cam aceste sunt părerile mele legate de previziunea făcută...dacă aveți și alte idei postaţi-vă gândurile în comentarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu