vineri, 6 ianuarie 2012

Facebook Timeline...

Nu de multa vreme, Facebook-ul si-a schimbat infatisarea. Insa, noul "look" nu este obligatoriu pentru toti utilizatorii. Eu, insa, mi-am schimbat "fata". Sunt incantata de noua imagine FB. Acest Timeline a fost anuntat inca din septembrie, iar acum este disponibil si in Romania. Cei care doresc sa beneficieze de acest nou produs, nu trebuie decat sa dea un simplu click pe butonul "Get it now", iar cei care nu doresc activarea optiunii, au disponibila varianta "Hide from Timeline".
Ca si o scurta descriere, as putea sa spun ca Timeline selecteaza cele mai importante fotografii, evenimente si activitati ale unei persoane si le grupeaza intr-una devarat album.
In partea dreapta a paginii de profil putem observa mai multi ani enumerati, chiar de dinainte ca FB sa existe. Prin intermediul lor, utilizatorii pot sa posteze fotografii din cele mai importante momente ale vietii lor, in ordine cronologica.
Mark Zuckerberg a descris Timeline ca fiind povestile vietii fiecarui utilizator si o noua modalitatea de a ne exprima in lumea virtuala.
Butonul "LIKE" a suferit, de asemenea, modificari. Drept urmare, utilizatorii pot accesa diverse pagini, fara sa dea "like".
Personal, am incercat acest "Timeline" si inca il incerc. Sunt incantata de cum arata noua pagina de profil, din punct de vedere estetic. Oricum, parerile referitoare la aceasta noua aplicatie, sunt impartite. Eu as spune ca trebuie incercata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu