joi, 12 ianuarie 2012

Publicitatea pe Facebook



Publicitatea pe Facebook
Facebook Advertising a devenit componenta esentiala a strategiilor de marketing adoptate de companiile din Romania,care au inteles importanta mediului in care se regasesc consumatorii carora li se adreseaza.
Pe Facebook se pot utiliza mai multe metode de promovare putandu-le folosind individual sau o imbinare a acestora dupa cum urmeaza:
1. Facebook Ads
2. Sponsored Stories
3. Facebook Pages Adverts
4. Facebook Event Ads
5. Facebook Notes

Facebook Ads si Sponsored Stories pot rula in cadrul unei companii simultan pentru a creste eficienta .
Facebook Pages se ocupa de conceptul creativ si implementarea paginii propriu-zise de Facebook in functie de obiectivele de marketing stabilite.
Avantajele publicitatii pe Facebook
-Adresarea directa catre target-ul tinta
-Explorarea noilor metode de adresare,indemnuri la care consumatorii reactioneaza
-Promovarea brandului,serviciilor si produselor prin mesaje care ajung la target-ul vizat(targetare geografica,comportamentala etc)
-Posibilitatea de a primi feedback intr-un timp cat mai scurt
-Beneficierea unui tracking eficient al investitiei bugetului
-Economisirea in comparatie cu publicitatea obisnuita.
Publicitatea pe Facebook reprezinta pentru majoritatea firmelor un mijloc usor si mai iesftin de promovare a produselor si serviciilor oferite si cu un grad de accesibilitate ridicat avand in vedere gama larga de utilizatori online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu