joi, 12 ianuarie 2012

Cel mai accesat magazin online din România

Lansat în 2001 ca magazin online de sisteme de calcul și produse de birotică, eMAG se numără printre pionierii pieței de comerț electronic din România. Cu o echipă de aproximativ 250 de angajați, eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse și soluții IT și de comunicații, cât și echipamente electronice high-end. Ponderea principală a vânzărilor este constituită de echipamentele IT&C, urmate de aparatura electronică: notebook-uri, produse LCD, LCD TV, monitoare și proiectoare, aparate foto și video, componente, soluții pentru imprimare.
Potrivit Alexa.com, eMAG.ro a devenit site-ul autohton cu cea mai mare audienţă în România, cu peste 1,7 milioane de vizitatori unici la nivelul unei luni şi 3,5 milioane de vizite. eMAG este devansat de giganţii globali ca Google, Yahoo, Youtube sau Imdb.com. Creşterea recentă a traficului şi cea care a ridicat poziţia eMAG anterioară în clasamentul Alexa de pe locul 6 între site-urile româneşti se datorează, potrivit oficialilor eMag, campaniei de promovare a comerţului online – „Reţeaua“. Campania, derulată în perioada 20 septembrie-17 decembrie 2010, se adresează tuturor utilizatorilor de internet din România, nu numai clienţilor eMAG, iar unul dintre obiectivele principale este creşterea nivelului de informare şi a încrederii participanţilor în activităţile online în general şi în comerţul online în special.
Conform analizei Alexa.com, vizitatorii eMAG.ro petrec în medie 7 minute pe site la fiecare vizită, vizualizând 8 pagini. Din punct de vedere demografic, vizitatorii eMAG sunt preponderent bărbaţi cu vârsta cuprinsă între 18 şi 35 de ani. Deasemenea, majoritatea vizitatorilor eMAG.ro folosesc site-ul şi ca sursă de informaţie, numai 22% dintre aceştia vizualizând o singură pagină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu