A cheltuit aproximativ 15 milioane de euro in 2011 pentru publicitatea online, fiind a treia mare companie care cheltuieste foarte multi bani pe publicitate , dupa Protel&Gambel si Cosmote.
Personalul de la conducere sustin ca bugetul alocat acestui tip de activitate va fi im crestere.
Avand in vedere crestera semnificativa a utilizatoriilor de Orange, si a utilizatoriilor de Internet de pe propriul telefon mobil, Orange doreste sa mareasca acest segment de publicitate pe telefonul mobil.
"Publicitatea pe mobil presupun insa existenta unui public consistent la care sa ajunga, o masa critica pentru ca publicitarii nu vin pentru o mana de oameni "spunea Patrice Slupowski, vice presedinte al deviziei Digital Innovation& Comunities in cadrul Orange.
Se doreste in Romania ca aceasta metoda de promovare , sa se extinda . Desi in anul 2000 nu se credea ca va avea succes promovarea pe mobil, acum Internetul pe mobil este la mare cautare.
O problema care afecteaza promovarea de acest tip in Romania este absenta sistemelor adoptate pentru telefoanele cu ecrane mai mici. "Desi exista inca probleme piata online din Romania este dinamica si are un potential de crestere foarte mare" - Petrice Slupowski.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu