miercuri, 11 ianuarie 2012

BLOGGER

Chiar de când am început să postez am observat aici prezenţa platformei Blogger (Blogspot) şi probabil că şi acest lucru m-a inspirat în alegerea temei.
Nu am vrut să încep cu prezentarea acesteia, dar astăzi îndreptându-mă spre finalul postărilor am de gând să vă aduc la cunoştinţă totuşi şi câteva informaţii despre aceasta.

Platforma Blogger este deasemenea foarte populară pe internet unul din motive fiind şi deţinătorul acesteia "Google".

Blogspot oferă posibilitatea folosirii unor teme personalizate şi necesită cunoştinţe de HTML/CSS.

Are o versiune stabilă, nefiind necesare update-uri sau upgrade-uri de sistem, are suport pentru fluxul de date RSS şi Atom pentru articole, împarte autorii în două ranguri: Administratori şi Editori.





Şi după cum bine ştim Wordpress, Blogger şi nu numai, au fost utilizate pe scară largă de bloggeri pentru a partaja, vizualiza şi posta opiniile lor, ştirii, galerii de imagine, video etc. însă toate după cum v-am mai relatat, prezintă avantaje şi dezavantaje în utilizarea lor:























































Concluzie:


Dacă ar trebui să aleg din toate platformele despre care v-am scris, aş alege Wordpress, în primul rând pentru că aş începe cu un site mic de prezentare, o secţiune de ştiri, o galerie foto şi un formular de contact. Este uimitor modul în care tehnologia azi s-a dezvoltat şi va continua să se dezvolte. Consider o idee foarte bună apariţia acestor platforme, deoarece azi oamenii pot mult mai uşor să îşi promoveze afacerile, să îşi împărtăşească şi să îşi publice ideile în urma cărora pot obţine unele beneficii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu