marți, 10 ianuarie 2012

Ad words

Ne face plăcere să vă informăm că opţiunea de direcţionare către dispozitive de tip tabletă este acum disponibilă pentru toţi agenţii de publicitate. Direcţionarea către dispozitive de tip tabletă este o nouă opţiune de direcţionare a campaniilor AdWords, care permite agenţilor de publicitate să aibă mai mult control asupra vizării dispozitivelor de tip tabletă şi să ajungă în mod eficient la numărul din ce în ce mai mare de utilizatori ai acestor dispozitive.

Noua opţiune de direcţionare „Dispozitive de tip tabletă cu browsere complete” este disponibilă în secţiunea „Reţele şi dispozitive” din fila Setări din contul AdWords. Cu toate că aveaţi şi în trecut posibilitatea de a viza dispozitivele Apple iPad din secţiunea „Dispozitive mobile”, noua opţiune de direcţionare către dispozitive de tip tabletă tratează aceste aparate ca pe o categorie de sine stătătoare şi vă permite să direcţionaţi anunţurile către toate dispozitivele de acest fel. În plus, noua opţiune de direcţionare către dispozitive de tip tabletă vă permite să aveţi mai mult control, întrucât puteţi alege anumite sisteme de operare. De exemplu, pentru a afişa anunţurile numai pe Apple iPad, puteţi alege opţiunea „Dispozitive de tip tabletă cu browsere complete” pentru direcţionarea către dispozitive şi „iOS” drept setare privind sistemul de operare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu