Platformele sociale pot îmbunătăţi afacerea dvs. într-o serie de domenii-cheie:
- >recrutare
-> marketing
-> construirea de brand
-> interacţiune cu clientul
-> localizarea partenerilor comerciali
-> colectarea informaţiilor de afaceri
Atunci când alegeţi sa utilizati o platformă socială, este important să se înţeleagă unde sunt clienţii. În unele cazuri, gasirea celei mai bune este evidenta - de exemplu, poate ştiţi deja că există un grup pe Facebook care reflectă interesele de afaceri şi este utilizat de catre clientii dumneavoastra.
Puteţi avea nevoie de o combinaţie de canale de sociale pentru a acoperi toate nevoile dumneavoastra.
Blogg-uri
Blogging-ul implică articole postate regulat, bucăţi de comentarii sau alte tipuri de conţinut pentru un site web, care pot fi accesate şi citite de către clienţi şi alţi profesionişti din industrie. Cele mai multe blog-uri sunt interactive, permiţând vizitatorilor sa lase comentarii şi mesajul reciproc.
Blogging-ul oferă, de asemenea, o altă rută pentru potenţialii clienţi să vă găsească în cazul în care nu sunt constienti de site-ul dumneavoastră.
Online PR
PR-ul online poate include răspunderea la blog-uri care nu sunt ale dumneavoastra, cu intenţia de marketing sau de publicitate pentru produsul sau serviciul dumneavoastra. Veţi avea nevoie să acordati atenţie atunci când alegeti un blog, astfel sa ajungeti la publicul ţintă.
Reţele sociale
Serviciile retelelor sociale sunt platforme on-line, care permit oamenilor sa creeze un profil unde sa se prezinte şi sa interactioneze cu alte persoane pentru a difuza informaţii, rămâne în contact, trimite mesaje si sa recomande unul pe altul.
Canale de reţea socială vă permit să construiti o comunitate de clienti care va va raspandi dumneavoastra ştiri si informaţii. Ele pot ajuta, de asemenea, să primiţi răspunsuri la întrebări de afaceri şi pentru a găsi noi furnizori.
Avand o prezenţa pe un canal de retea sociala va puteţi păstra pe harta industriei in care va aflati cu putin timp si efort.
Forum-uri
Un forum pe internet, este o facilitate online, unde oamenii pot pune întrebări şi purta discuţii prin postarea şi răspunsul la mesaje. Participarea la forumuri şi împărtăşirea experienţei cu consumatorii, oferindu-le sfaturi constructive poate impulsiona reputaţia dumneavoastră.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu