Anul 2011 a fost un an de crestere
pentru site-urile de socializare. Acest lucru poate fi scos in evidenta de
studiile de piata care au fost realizate. Astfel, daca Facebook ar fi o tara, aceasta
ar fi a treia ca marime ca numar de populatie, primele locuri fiind ocupate de
China si India.
In 2011 numarul de utilizatori
inregistrati pe Facebook a crescut cu 82% fata de 2010. Totodata numarul de
utilizatori care au accesat site-ul de pe dispozitive mobile a crescut cu 200%
fata de 2010.
Numarul companiilor care
folosesc site-urile de socializare a crescut cu 5% in decursul ultimului an.
80% din aceste firme utilizeaza aceste site-uri pentru a recruta noi angajati,
continutul public putand fi accesat pentru a evalua posibilul nou angajat.
Viteza de miscare a datelor care sunt postate pe
site-urile de socializare este si ea sugestiva. Astfel ne putem da seama ca de
mult au ajuns sa influenteze aceste site-uri viata utilizatorilor.
In
fiecare minut sunt publicate 48 de ore de video pe Youtube, iar 1 din 4
americani se uita la cel putin un video online pe zi.
Tot in 2011, Twitter a atins un
maxim de 6049 postari pe secunda in ziua in care a murit Steve Jobs, iar poza lui
Amy Winehouse postata pe Facebook in ziua decesului ei, a primit 160000
like-uri.
In concluzie, anul 2011 a fost unul prolific atat pentru retelele de socializare cat si pentru site-urile de media sharing, numarul de utilizatori crescand uneori exponential, precum si volumul de date care a fost facut public.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu