marți, 10 ianuarie 2012

Evolutia retelelor de socializare in 2011


Anul 2011 a fost un an de crestere pentru site-urile de socializare. Acest lucru poate fi scos in evidenta de studiile de piata care au fost realizate. Astfel, daca Facebook ar fi o tara, aceasta ar fi a treia ca marime ca numar de populatie, primele locuri fiind ocupate de China si India.
In 2011 numarul de utilizatori inregistrati pe Facebook a crescut cu 82% fata de 2010. Totodata numarul de utilizatori care au accesat site-ul de pe dispozitive mobile a crescut cu 200% fata de 2010.
Numarul companiilor care folosesc site-urile de socializare a crescut cu 5% in decursul ultimului an. 80% din aceste firme utilizeaza aceste site-uri pentru a recruta noi angajati, continutul public putand fi accesat pentru a evalua posibilul nou angajat.  

Viteza de miscare a datelor care sunt postate pe site-urile de socializare este si ea sugestiva. Astfel ne putem da seama ca de mult au ajuns sa influenteze aceste site-uri viata utilizatorilor.
            In fiecare minut sunt publicate 48 de ore de video pe Youtube, iar 1 din 4 americani se uita la cel putin un video online pe zi.
            Tot in 2011, Twitter a atins un maxim de 6049 postari pe secunda in ziua in care a murit Steve Jobs, iar poza lui Amy Winehouse postata pe Facebook in ziua decesului ei, a primit 160000 like-uri.

             In concluzie, anul 2011 a fost unul prolific atat pentru retelele de socializare cat si pentru site-urile de media sharing, numarul de utilizatori crescand uneori exponential, precum si volumul de date care a fost facut public.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu