Google ofera posibilitatea unui control total asupra publicitatii online, oferind totodata posibilitatea de a gestiona bugetul alocat.
a) Publicitatea Online pe reteaua de cautare
Acest tip de publicitate este de tip text.
Reclama Adwords este adresata persoanelor care cauta serviciul/ produsul promovat de firma . Utilizarea acestui tip de reclama este destinat exclusiv persoanelor care cauta produsul/ serviciul. Nu mai este nevoie de o convingere pentru cumpararea produsului, deoarece clientul doreste sa il achizitioneze.
Exemplu de cautare pe google "revelion Austria". Persoana este interesata sa-si petreaca revelionul in Austria ne mai fiind necesar convingerea clientului in legatura cu frumusetiile Austriei.
b) Publicitatea Online pe Reteaua de Continut
In aceasta reclama comparativ cu cea de cautare ,google cauta persoanele care sunt urmarite. Google analizeaza continutul textului de unde sunt reclamele. Aceste reclame seamana cu cele de la televizor. Ele trebuie sa fie suficient de convingatoare pentru a capta publicul.
c) Publicitatea Online in Reteaua de Plasament
In acest tip de publicitate google nu alege pe ce site sa promoveze reclama, ci persoanele utilizatoare de web aleg acest lucru.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu