Ca un tanar antreprenor, Andrew Angus a detinut o afacere de combustibil. Ca parte a eforturilor sale de marketing, el a facut un film scurt prin care explica procesul de prelucrarea a combustibilului din resursele agricole. Experienta la facut constient de utilitatea realizarii unui video in explicarea produsului incat a ajuns sa renunte la afacerea cu combustibil si s-a dedicat activitatiilor de marketing si realizand astfel de publicatii video. Firma care a infiintat-o se numeste Video Switch.
Atunci cand se lucreaza cu clientii - incluzand Microsoft (Nasdaq: MSFT), Banca Mondiala, Hong Kong Jockey Club - Video Switch utilizeaza un proces de cinci faze: de descoperire, scrierea scenariului, storyboarding, animatie si livrarea finala. De asemenea, va lansa in curand un curs de productie video pentru clienti care doresc o abordare mai de bricolaj.
Video Marketing, precizeaza Angus, creste un angajament al site-ului, de produs si brand.
"Cei mai multi oamenii parasesc un site in termen de opt secunde" a spus Angus,." Insa daca site-ul are un videonu va mai conta ca vor sta mai mult de doua minute. Clientul va fi mai incantat sa priveasca decat sa citeasca un continut. Beneficiul este mult mai mare."
Video Crowdsourcing
Un model pentru producerea si comercializarea de filme foloseste crowdsourcing pentru a deschide proiecte de productie video pentru mii de videographers . Pontent, de exemplu, dispune de o retea de video de 50.000 de creatori. Atunci cand clientii sai doresc un film vor anunta detaliile necesare si apoi se va selecta continutul pe care il doresc din zeci de observatii.
Multe branduri importante au cumparat continut video prin intermediul Pontent, printre care se numara si Procter and Gamble , FedEx, Turbo Tax etc. Cele mai de succes filme au un sentiment puternic de a povesti - oferind introducere, cuprins si sfarsit si includerea brandului intr-un mod autentic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu