marți, 19 iunie 2012

Facebook. Cele mai bune practici de afaceri!



 


                  


                       BUSINESS
Facebook a inceput ca un hangout pentru studenÅ£i, dar acum este un eÅŸantion reprezentativ al populaÅ£iei. AÅŸa cum am spus, Facebook oferă multe oportunităţi de afaceri. Puneti in aplicare această listă de cele mai bune practici, ÅŸi veÅ£i descoperi succesul de marketing pe Facebook .                                               

1. Fii interactiv, distractiv ÅŸi util.
 Când oamenii acceseaza pagina de pe Facebook, aceÅŸtia sunt în căutarea anumitor tipuri de interacÅ£iuni. Nu-i dezamăgiti! Ca un exemplu, o companie de hardware-ul a oferit  fanilor pe Facebook link-ul lor cu aplicaÅ£ii ÅŸi informaÅ£ii ÅŸi într-un timp scurt, au adaugat 26.000 de fani!


2. Video pe pagina de Facebook.
 Nu există nici un motiv de ce ar trebui să intre oamenii pe YouTube pentru a viziona clipurile video. PăstraÅ£i-le chiar pe pagina cu video încorporat!

            3. Crearea unei legături între Facebook ÅŸi lumea exterioară.
 
 Am citit recent un studiu de caz despre modul în care reprezentanÅ£ii de vanzari au lucrat cu vânzătorii locali, pentru a promova cu amanuntul evenimentele lor, actualizarile lor de fotografii prin intermediul Facebook. LuaÅ£i în considerare ceva similar.

4. Creaţi concursuri pe Facebook.
Concursurile sunt un mod distractiv si antrenant de a încuraja participarea de fani şi chiar generarea de noi fani. De exemplu, în scopul de a introduce un concurs, o societate a cerut oamenilor să comenteze pe un fir, anuntand un giveaway în Facebook.

        5. Integrarea publicitatii tradiÅ£ionale cu Facebook.
    
Pictograma Facebook / logo-ul este bine cunoscut . Adauga-l la anunţuri de imprimare pentru a promova pe Facebook prezenţa. O alta idee mare este de a folosi anunţuri tradiţionale pentru a promova concursuri care să încurajeze oamenii să semneze pe pagina dvs. de fan.

           6. Utilizarea Facebook-ului pentru a creÅŸte lista de e-mail ÅŸi vice-versa.
 Folositi buletinul informativ e-mail pentru a stimula gradul de conÅŸtientizare a paginii de pe Facebook. ÃŽn plus, promovati newsletter-ul de e-mail pentru a vă marii fanii existenti pe  Facebook. Rezultatul final va fi o creÅŸtere în lista de e-mail ÅŸi baza de date Facebook.

              7. Fi primul care introduce produse noi pe Facebook.
 Oamenii care se înscriu pentru a fi fani pe pagina de Facebook sunt probabil cei mai fideli clienÅ£ii. Recompensa: oferitile informaÅ£ii despre un produs / serviciu nou / caracteristica, înainte de oricine altcineva. Dacă o faceti bine, ei va vor ajuta sa-l promoveze la alÅ£ii.

              8. Bine ati venit, vizitatori de pagini noi.
 Când ne gândim la Facebook, o nouă idee ne vine în minte: vizitatorii. Ce sunt cu ei? Probabil vă doriÅ£i, sa mariti procentul de persoane care vizitează pagina de pe Facebook, prin a da un simplu clic pe butonul "Like". Dar oare este de ajuns pentru a atrage cat mai multi fani? O modalitate importantă de a atinge acest obiectiv ÅŸi de a stabili aÅŸteptările cu fanii noi, este să puneti în aplicare un "bun venit" pe pagina de destinaÅ£ie, care ii invita pe vizitatorii noi. Din punct de vedere tehnic, există multe moduri de a executa acest lucru. De exemplu, clientii HubSpot  pot instala aplicaÅ£ia gratuită "Bine ai venit pe Facebook".
Gândiţi-vă la aceste lucruri. Sunt o parghie pentru succesul de marketing pe Facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu