BUSINESS
Facebook a inceput ca un hangout pentru studenţi, dar acum este un eşantion
reprezentativ al populaţiei. Aşa cum am spus, Facebook oferă multe oportunităţi
de afaceri. Puneti in aplicare această listă de cele mai bune practici, şi veţi
descoperi succesul de marketing pe Facebook .
1. Fii interactiv, distractiv şi util.
Când oamenii acceseaza
pagina de pe Facebook, aceştia sunt în căutarea anumitor tipuri de interacţiuni.
Nu-i dezamăgiti! Ca un exemplu, o companie de hardware-ul a oferit fanilor pe Facebook link-ul lor cu aplicaţii
şi informaţii şi într-un timp scurt, au adaugat 26.000 de fani!
2. Video pe pagina de Facebook.
Nu există nici un
motiv de ce ar trebui să intre oamenii pe YouTube pentru a viziona clipurile
video. Păstraţi-le chiar pe pagina cu video încorporat!
3. Crearea unei legături între Facebook şi lumea exterioară.
Am citit recent un
studiu de caz despre modul în care reprezentanţii de vanzari au lucrat cu vânzătorii
locali, pentru a promova cu amanuntul evenimentele lor, actualizarile lor de
fotografii prin intermediul Facebook. Luaţi în considerare ceva similar.
4. Creaţi concursuri pe Facebook.
Concursurile sunt un mod distractiv si antrenant de a
încuraja participarea de fani şi chiar generarea de noi fani. De exemplu, în
scopul de a introduce un concurs, o societate a cerut oamenilor să comenteze pe
un fir, anuntand un giveaway în Facebook.
Pictograma Facebook / logo-ul este bine cunoscut . Adauga-l la anunţuri de
imprimare pentru a promova pe Facebook prezenţa. O alta idee mare este de a
folosi anunţuri tradiţionale pentru a promova concursuri care să încurajeze
oamenii să semneze pe pagina dvs. de fan.
6. Utilizarea Facebook-ului pentru a creşte lista de e-mail şi vice-versa.
Folositi buletinul
informativ e-mail pentru a stimula gradul de conştientizare a paginii de pe
Facebook. În plus, promovati newsletter-ul de e-mail pentru a vă marii fanii existenti
pe Facebook. Rezultatul final va fi o
creştere în lista de e-mail şi baza de date Facebook.
7. Fi primul care introduce produse noi pe Facebook.
Oamenii care se
înscriu pentru a fi fani pe pagina de Facebook sunt probabil cei mai fideli clienţii.
Recompensa: oferitile informaţii despre un produs / serviciu nou /
caracteristica, înainte de oricine altcineva. Dacă o faceti bine, ei va vor
ajuta sa-l promoveze la alţii.
8. Bine ati venit, vizitatori de pagini noi.
Când ne gândim la
Facebook, o nouă idee ne vine în minte: vizitatorii. Ce sunt cu ei? Probabil vă
doriţi, sa mariti procentul de persoane care vizitează pagina de pe Facebook,
prin a da un simplu clic pe butonul "Like". Dar oare este de ajuns
pentru a atrage cat mai multi fani? O modalitate importantă de a atinge acest
obiectiv şi de a stabili aşteptările cu fanii noi, este să puneti în aplicare
un "bun venit" pe pagina de destinaţie, care ii invita pe vizitatorii
noi. Din punct de vedere tehnic, există multe moduri de a executa acest lucru. De
exemplu, clientii HubSpot pot instala
aplicaţia gratuită "Bine ai venit pe Facebook".
Gândiţi-vă la aceste lucruri. Sunt o parghie pentru succesul
de marketing pe Facebook!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu