marți, 19 iunie 2012

Facebook. Cele mai bune practici de afaceri!



 


                  


                       BUSINESS
Facebook a inceput ca un hangout pentru studenţi, dar acum este un eşantion reprezentativ al populaţiei. Aşa cum am spus, Facebook oferă multe oportunităţi de afaceri. Puneti in aplicare această listă de cele mai bune practici, şi veţi descoperi succesul de marketing pe Facebook .                                               

1. Fii interactiv, distractiv şi util.
 Când oamenii acceseaza pagina de pe Facebook, aceştia sunt în căutarea anumitor tipuri de interacţiuni. Nu-i dezamăgiti! Ca un exemplu, o companie de hardware-ul a oferit  fanilor pe Facebook link-ul lor cu aplicaţii şi informaţii şi într-un timp scurt, au adaugat 26.000 de fani!


2. Video pe pagina de Facebook.
 Nu există nici un motiv de ce ar trebui să intre oamenii pe YouTube pentru a viziona clipurile video. Păstraţi-le chiar pe pagina cu video încorporat!

            3. Crearea unei legături între Facebook şi lumea exterioară.
 
 Am citit recent un studiu de caz despre modul în care reprezentanţii de vanzari au lucrat cu vânzătorii locali, pentru a promova cu amanuntul evenimentele lor, actualizarile lor de fotografii prin intermediul Facebook. Luaţi în considerare ceva similar.

4. Creaţi concursuri pe Facebook.
Concursurile sunt un mod distractiv si antrenant de a încuraja participarea de fani şi chiar generarea de noi fani. De exemplu, în scopul de a introduce un concurs, o societate a cerut oamenilor să comenteze pe un fir, anuntand un giveaway în Facebook.

        5. Integrarea publicitatii tradiţionale cu Facebook.
    
Pictograma Facebook / logo-ul este bine cunoscut . Adauga-l la anunţuri de imprimare pentru a promova pe Facebook prezenţa. O alta idee mare este de a folosi anunţuri tradiţionale pentru a promova concursuri care să încurajeze oamenii să semneze pe pagina dvs. de fan.

           6. Utilizarea Facebook-ului pentru a creşte lista de e-mail şi vice-versa.
 Folositi buletinul informativ e-mail pentru a stimula gradul de conştientizare a paginii de pe Facebook. În plus, promovati newsletter-ul de e-mail pentru a vă marii fanii existenti pe  Facebook. Rezultatul final va fi o creştere în lista de e-mail şi baza de date Facebook.

              7. Fi primul care introduce produse noi pe Facebook.
 Oamenii care se înscriu pentru a fi fani pe pagina de Facebook sunt probabil cei mai fideli clienţii. Recompensa: oferitile informaţii despre un produs / serviciu nou / caracteristica, înainte de oricine altcineva. Dacă o faceti bine, ei va vor ajuta sa-l promoveze la alţii.

              8. Bine ati venit, vizitatori de pagini noi.
 Când ne gândim la Facebook, o nouă idee ne vine în minte: vizitatorii. Ce sunt cu ei? Probabil vă doriţi, sa mariti procentul de persoane care vizitează pagina de pe Facebook, prin a da un simplu clic pe butonul "Like". Dar oare este de ajuns pentru a atrage cat mai multi fani? O modalitate importantă de a atinge acest obiectiv şi de a stabili aşteptările cu fanii noi, este să puneti în aplicare un "bun venit" pe pagina de destinaţie, care ii invita pe vizitatorii noi. Din punct de vedere tehnic, există multe moduri de a executa acest lucru. De exemplu, clientii HubSpot  pot instala aplicaţia gratuită "Bine ai venit pe Facebook".
Gândiţi-vă la aceste lucruri. Sunt o parghie pentru succesul de marketing pe Facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu