In ciuda
preocuparilor care s-au generat din anunturile de lansare, Skype se afla intr-o
pozitie in care trrebuie sa genereze venituri. – o prolema care nu este atat de
grava fata de competitorii sai.
Problema reala
este aceea ca Skype poate face bani doar din utilizarea directa a serviciilor
de voce. Google are venituri din publicitate de accea isi permite sa ofere Google Voice gratis. Skype nu isi
permite acest lux, de aceea a facut compromisul sa genereze noi venituri din aceste articole publicitare impotriva
Google Voice, pentru a tine oamenii
departe de acesta.
Si pentru
Microsoft lipsa veniturilor a devenit o
problema . Cu un an in urma a investit 8,5 miliarde dolari, iar acuma vrea sa
se asigure ca va obtine profit de pe
urma acestuia.
Nu au avut succes
in construirea unei afaceri sociale media cu utilizatorii lor, si cu atati
banii dati spre Facebook, Microsoft trebuie sa gaseasca solutii pentru o mai
buna returnare a investitiilor.
O
relatie reciproc avantajoasa intre companii este cruciala, Daca Skype va doveni
ca este un bun cumparat Lansarea
Ad Conversaţie ar
putea fi un pas pe calea de a aduce Microsoft
si activele Skype mai aproape împreună.
Cred ca o adevarata oportunitate pentru Skype si
Microsoft este de a lega o legatura mai
aproape de Bing sisa faca o platforma de livrare . Nu as fi surprinsa sa vad ca
incearca sa elimine unele din fisierele text si reclame aferente acestor
subiecte.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu