sâmbătă, 23 iunie 2012

Skype si Microsoft


In ciuda preocuparilor care s-au generat din anunturile de lansare, Skype se afla intr-o pozitie in care trrebuie sa genereze venituri. – o prolema care nu este atat de grava fata de competitorii sai.
Problema reala este aceea ca Skype poate face bani doar din utilizarea directa a serviciilor de voce. Google are venituri din publicitate de accea isi permite  sa ofere Google Voice gratis. Skype nu isi permite acest lux, de aceea a facut compromisul sa genereze  noi venituri din aceste articole publicitare impotriva Google  Voice, pentru a tine oamenii departe de acesta.
Si pentru Microsoft lipsa veniturilor a devenit  o problema . Cu un an in urma a investit 8,5 miliarde dolari, iar acuma vrea sa se asigure ca va obtine profit  de pe urma acestuia.
Nu au avut succes in construirea unei afaceri sociale media cu utilizatorii lor, si cu atati banii dati spre Facebook, Microsoft trebuie sa gaseasca solutii pentru o mai buna returnare a investitiilor.
O relatie reciproc avantajoasa intre companii este cruciala, Daca Skype va doveni ca este un bun cumparat Lansarea Ad Conversaţie ar putea fi un pas pe calea de a aduce Microsoft si activele Skype mai aproape împreună.
Cred  ca o adevarata oportunitate pentru Skype si Microsoft  este de a lega o legatura mai aproape de Bing sisa faca o platforma de livrare . Nu as fi surprinsa sa vad ca incearca sa elimine unele din fisierele text si reclame aferente acestor subiecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu