vineri, 22 iunie 2012

Tumblr în afaceri


Tumblr este o platforma sociala de microblogging în care utilizatorii pot uploada fişiere multimedia, pot urmări alţi utilizatori (ca în Twitter) şi pot face parte din comunităţi fără unele din constrângerile găsite pe Twitter sau Facebook.
Platforma Tumblr a crescut şi creşte rapid şi deja face parte din metodele de marketing social media ale multor firme. Chiar dacă există o mulţime de site-uri social media unde companiile pot să îşi promoveze produsele, Tumblr promite multe şi exista destule motive pentru a investi în această platformă.
Interacţiuni vizuale
Tumblr permite utilizatorilor sa posteze mai multe tipuri de conţinut, inclusiv text, mesaje chat, citate, link-uri, fotografii, videoclipuri şi fişiere audio. Posibilitatea de a include conţinut media bogat e în mod special un avantaj pentru unele companii.
Flexibilitatea designului (brandului)
Site-uri social media ca Facebook şi Twitter au anumite limitări în felul în care brandurile şi utilizatorii îşi pot customiza spaţiul. Acestea constau în numarul caracterelor ce pot fi folosite, aşezarea în pagina şi culorile folosite.
Tumblr conţine multe din caracteristicile sociale ale Facebook-lui sau Twitter-ului, mai puţin constrângerile. Utilizatorii Tumblr pot să achizitioneze, să obţină sau să-şi construiască propriile teme de la cap la coadă oferindu-le retailerilor online posibilitatea să îşi branduiască propriul blog Tumblr.
Opţiuni avansate de folosire prin intermediul emailului sau telefonului
Marketingul social media e una din cele mai puternice căi de a interacţiona cu clienţii. Dar interacţiunea nu e uşoara şi câteodată utilizatorii au nevoie să posteze ceva, dar nu au acces la un calculator.
Tumblr are un sistem excelent bazat pe email sau mesaje text care facilitează postarea cu uşurinţă a unor articole într-un tumblog . După puţin exerciţiu utilizatorii Tumblr pot publica posturi inclusiv cu animite formatări prin intermediul emailului sau prin SMS. Tumblr poate, de asemenea, să încorporeze fişiere audio, citate şi poze care pot fi ataşate într-un email sau într-un mesaj text.
Postare pe şi din Twitter sau Facebook
Companiile au nevoie să posteze acelaşi conţinut pe mai multe site-uri social media, iar Tumblr face foarte uşoară publicarea posturilor de pe această platformă pe Facebook, Twitter sau prin Feedburner. Mai mult, Tumblr poate republica automat ceea ce utilizatorul postează pe Twitter, Facebook sau pe un blog.
Tumblr este în creştere
Tumblr este una din platformele sociale cu cea mai mare creştere. Are mai mult de 58.9 milioane de bloguri. Într-o zi normala, Tumblr atinge 480 milioane de vizualizări de pagini.
Tumblr are o structură demografică puţin diferită faţă de Facebook sau Twitter. Acestea din urmă tind să aibă mai multe persoane de gen feminin, pe când Tumblr este folosit de mai multe persoane de gen masculin.
În concluzie, Tumblr este o platformă social media cu o popularitate în continuă creştere şi din motivele de mai sus companiile de comerţ electronic ar trebui să o ia în considerare atunci cand vine vorba de promovare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu