Tumblr este o platforma sociala
de microblogging în care utilizatorii pot uploada fişiere multimedia, pot
urmări alţi utilizatori (ca în Twitter) şi pot face parte din comunităţi fără
unele din constrângerile găsite pe Twitter sau Facebook.
Platforma Tumblr a crescut şi
creşte rapid şi deja face parte din metodele de marketing social media ale
multor firme. Chiar dacă există o mulţime de site-uri social media unde companiile
pot să îşi promoveze produsele, Tumblr promite multe şi exista destule motive
pentru a investi în această platformă.
Interacţiuni vizuale
Tumblr permite utilizatorilor sa
posteze mai multe tipuri de conţinut, inclusiv text, mesaje chat, citate,
link-uri, fotografii, videoclipuri şi fişiere audio. Posibilitatea de a include
conţinut media bogat e în mod special un avantaj pentru unele companii.
Flexibilitatea designului
(brandului)
Site-uri social media ca Facebook
şi Twitter au anumite limitări în felul în care brandurile şi utilizatorii îşi
pot customiza spaţiul. Acestea constau în numarul caracterelor ce pot fi folosite,
aşezarea în pagina şi culorile folosite.
Tumblr conţine multe din
caracteristicile sociale ale Facebook-lui sau Twitter-ului, mai puţin
constrângerile. Utilizatorii Tumblr pot să achizitioneze, să obţină sau să-şi
construiască propriile teme de la cap la coadă oferindu-le retailerilor online
posibilitatea să îşi branduiască propriul blog Tumblr.
Opţiuni avansate de folosire prin
intermediul emailului sau telefonului
Marketingul social media e una
din cele mai puternice căi de a interacţiona cu clienţii. Dar interacţiunea nu
e uşoara şi câteodată utilizatorii au nevoie să posteze ceva, dar nu au acces
la un calculator.
Tumblr are un sistem excelent
bazat pe email sau mesaje text care facilitează postarea cu uşurinţă a unor
articole într-un tumblog . După puţin exerciţiu utilizatorii Tumblr pot publica
posturi inclusiv cu animite formatări prin intermediul emailului sau prin SMS.
Tumblr poate, de asemenea, să încorporeze fişiere audio, citate şi poze care
pot fi ataşate într-un email sau într-un mesaj text.
Postare pe şi din Twitter sau
Facebook
Companiile au nevoie să posteze
acelaşi conţinut pe mai multe site-uri social media, iar Tumblr face foarte
uşoară publicarea posturilor de pe această platformă pe Facebook, Twitter sau
prin Feedburner. Mai mult, Tumblr poate republica automat ceea ce utilizatorul
postează pe Twitter, Facebook sau pe un blog.
Tumblr este în creştere
Tumblr este una din platformele
sociale cu cea mai mare creştere. Are mai mult de 58.9 milioane de bloguri.
Într-o zi normala, Tumblr atinge 480 milioane de vizualizări de pagini.
Tumblr are o structură
demografică puţin diferită faţă de Facebook sau Twitter. Acestea din urmă tind
să aibă mai multe persoane de gen feminin, pe când Tumblr este folosit de mai
multe persoane de gen masculin.
În concluzie, Tumblr este o
platformă social media cu o popularitate în continuă creştere şi din motivele
de mai sus companiile de comerţ electronic ar trebui să o ia în considerare
atunci cand vine vorba de promovare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu