Vodafone România lansează o nouă campanie de brand, cu mesajul
“Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem
mai puternici”. Campania reprezintă o nouă etapa în viaţa brandului
Vodafone.
"Românii îşi doresc acum, poate mai mult ca oricând în ultimii 20
de ani, să îşi recunoască modelele şi valorile, să găsească direcţia
către un viitor mai bun, să îşi redescopere sentimentul de mândrie
naţională. Campania noastră vorbeşte despre dorinţa de progres, de
regăsire în valorile umane autentice: pasiune pentru ceea ce facem,
curaj, respect faţă de semeni, dăruire faţă de cei apropiaţi, ajutor
pentru cei aflaţi în dificultate", a spus Mihai Ghyka, chief commercial
officer, Vodafone Romania.
Noua campanie are ca fundament tradiţia îndelungată a Vodafone de a
susţine programe şi proiecte culturale şi ale societăţii civile, pentru
persoanele defavorizate sau discriminate, de caritate, sport şi
educaţie.
Noua campanie Vodafone a fost precedata de o etapa de "teasing" in social media, pe bloguri si pe conturile oficiale de Facebook, YouTube, Twitter ale Vodafone, unde utilizatorii au raspuns, prin comentarii, la intrebarile "Credem in mai bine?" si "Cati facem ceva?". In perioada urmatoare, campania se va desfasura pe canalele media de televiziune, outdoor, print si online.
Noua campanie Vodafone a fost precedata de o etapa de "teasing" in social media, pe bloguri si pe conturile oficiale de Facebook, YouTube, Twitter ale Vodafone, unde utilizatorii au raspuns, prin comentarii, la intrebarile "Credem in mai bine?" si "Cati facem ceva?". In perioada urmatoare, campania se va desfasura pe canalele media de televiziune, outdoor, print si online.
Pe plan comercial, noua pozitionare de brand se regaseste in multe
dintre initiativele lansate de Vodafone pe parcursul ultimului an, cum
ar fi: solutia de telemedicina dezvoltata pentru SMURD, comunicarea mai
accesibila pentru romanii din strainatate, site-urile mobile menite sa
usureze accesul la informatie (0.Salvamont, myVodafone), popularizarea
smartphone-urilor si a Internetului mobil pentru cat mai multi
utilizatori, s.a.
Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc.. Vodafone este
unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume,
dupa venituri, cu 398 de milioane de clienti in intreaga lume, la 31
martie 2012. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente
si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu