joi, 21 iunie 2012

ComScore: Anunturile pe Facebook functioneaza, daca stii unde sa le aplici


Facebook poate fi o platforma eficienta pentru agentii de publicitate, potrivit unui raport publicat de catre comScore.

Rezultatele par sa contrazica descoperirile unui sondaj recent Reuters/Ipsos in care patru din cinci respondenti au afirmat ca nu au fost influentati de publicitate sau de comentarii de pe site, cu privire la produse sau servicii.

Cu toate acestea, raportul comScore a constatat ca utilizatorii Facebook care sunt fani sau prieteni ai fanilor de branduri precum Starbucks, Target si Amazon, sunt mult mai inclinati sa cumpere de la aceste societati decat utilizatorii Facebook care nu sunt fani.

In cazul Target, fanii Facebook aveau o probabilitate de 19% mai mare de a cumpara de la Target in cele patru saptamani de expunere a brandului pe site, comparativ cu un grup de control. Prietenii acelor fani aveau o probabilitate de 27% mai mare. ComScore a vazut rezultate similare pozitive din partea fanilor Starbucks.

Utilizatorii Facebook devin "fani" ai unui anumit brand prin "like-ul" acestuia pe Facebook. Apoi, vor primi update-uri de la acea societate asa cum ar fi de la prietenii lor pe Facebook. Brandurile pot folosi aceasta oportunitate pentru a posta campaniile publicitare sau prin a platii Facebook pentru Sponsored Stories and Promoted Page Posts, care garanteaza o expunere mai mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu