Vom avea posibilitatea ca, peste cativa ani, comandam automobile online, alegand componentele si optiunile pe care le dorim fara a fi nevoiti sa comunicam cu un dealer? Ce alte oportunitati vede industria auto, in era e-business?
Analistii din aceasta industrie considera ca un astfel de scenariu reprezinta o schimbare radicala a modului de lucru, si va mai fi nevoie de cel putin 10 - 15 ani pentru ca ea sa se faca.
O analiza a modelului "Dell direct", prin care compania producatoare de computere permite clientilor sai sa configureze online, un sistem, sa lanseze comanda de productie, si sa vizulizeze stadiul acesteia, efectuata de doua universitati Americane, a aratat ca sistemul logistic, in industria auto este mult mai complex decat in cea IT, avand un efect descurajator asupra unui asemenea scenariu.
Chiar daca un sistem e-business intre producatorii de automobile si clientii finali nu va putea fi realizat, acest gen de sistem ofera avantaje in mediul business to business, punand la dispozitia companiilor poratluri precum covisint sau b2b, si eficientizand astfel, colaborarea acestora cu furnizorii, printr-o metoda usoara de transmitere a datelor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu