joi, 6 septembrie 2012

Vodafone RO -Apreciere la nivel international





Vodafone a fost recunoscută recent, de unele dintre cele mai prestigioase topuri internaţionale, pentru valoarea business-ului, inovaţie, incredere şi etică. Conform topului Forbes Global 2000 pentru anul 2009, Vodafone se situează printre cele mai mari companii din lume, în timp ce revista Business Week plasează Vodafone în topul celor mai inovative companii la nivel mondial, în urma analizei realizate împreună cu Boston Consulting Group. În acelaşi timp, conform studiului realizat de revista Reader’s Digest, Trusted Brand 2009, Vodafone a fost nominalizat drept cel mai de incredere brand de telecom din Romania, iar analiza institutului american Ethisphere include Vodafone în topul celor mai etice companii la nivel global.

În fiecare an, revista americană Forbes realizează Global 2000, topul celor mai mari 2.000 de companii din lume listate la bursă, criteriile folosite fiind volumul vânzărilor, activele şi valoarea de piaţă a acestora. Vodafone ocupă în acest an locul 20 printre cele mai mari 2.000 de companii din lume, cu o valoare de piata de 93,66 de miliarde de dolari si vanzari de 70,39 miliarde de dolari. Acesta este unul dintre cele mai renumite şi apreciate topuri din lume, fiind considerat un indicator important pentru identificarea companiilor lider de piaţă la nivel mondial. 

Vodafone Group ocupa in acest an o pozitie extrem de onoranta, situandu-se intre primele 20 cele mai mari companii din lume din cele 2.000 incluse in top, www.forbes.com/global2000


Cele mai inovative solutii de comunicare pentru afacerea ta

Strategia Vodafone de a investi permanent în inovaţie, în ideile noi, în creativitate a dus la plasarea sa pe locul 25 în Topul celor mai inovatoare companii din lume, realizat în urma unei cercetări anuale de către revista Business Week, pe baza analizei întocmite de Boston Consulting Group. 

Topul Business Week acordă recunoaştere internaţională companiilor a căror cultură valorizează creativitatea, oferă produse şi servicii noi şi valoroase, o experienţă unică clienţilor lor şi susţin un model de business bazat pe inovaţie. 

Poziţia ocupată de Vodafone în acest an în topul celor mai inovatoare companii se bazează pe răspunsurile oferite de cei 2.700 de manageri de top din întreaga lume care au participat la cercetare, alături de valorile pozitive ale celorlalţi trei indicatori folosiţi: valoarea dividendelor, veniturile şi creşterea marginală ale ultimilor trei ani. 

Ca parte a Vodafone Group, Vodafone România a promovat o lungă listă de premiere pe piaţa locală de telecomunicaţii, inovaţia situându-se în centrul modelului său de business. Ai fost alaturi de noi o data cu dezvoltarea reţelei naţionale HSDPA 7,2 Mbps în peste 500 de localităţi, ai acces la o retea bazata în totalitate pe Internet Protocol, cel mai modern standard din industrie si toate acestea pentru ca beneficiem din plin de expertiza şi oportunităţile unice oferite de apartenenţa la cea mai mare comunitate mobilă din lume.



Vodafone - cel mai de incredere brand de telecom din Romania

Revista Reader’s Digest a dat publicitatii rezultatele Trusted Brand 2009, studiu care isi propune sa afle care sunt cele mai de incredere marci in perceptia europenilor.
La categoria “Operatori de telefonie mobila”, Vodafone a fost nominalizat drept brandul cel mai de incredere pentru romani. Fara a primi variante de raspuns, respondentii au evaluat marca nominalizata in functie de “Calitate”, “Valoare excelenta”, “Imagine puternica”, “Intelegerea nevoilor clientilor”.

Acest studiu a fost realizat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si un numar de maximum 17 categorii locale.

Studiul a fost realizat prin corespondenta in perioada august - octombrie 2008, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi Reader’s Digest din cele 16 tari euopene. In aceasta perioada, in Europa s-au trimis 312.705 chestionare cu intrebari deschise, iar rata medie de raspuns pentru Romania a fost de 14,6%, cea mai mare la nivel european, dupa Finlanda.

Afaceri la standarde etice recunoscute international

Practicile etice promovate de Vodafone sunt recunoscute în interiorul comunităţii globale de afaceri, iar institutul american Ethisphere a plasat Vodafone Group în rândul celor mai etice 99 de companii din lume. Acesta este un clasament anual, bazat pe indicatori fundamentali din zona guvernanţei corporative şi înclinaţiei către protecţia mediului, a inovaţiei îndreptate către binele public, precum şi a promovării reducerii consumului de resurse.

Vodafone România îşi desfăşoară activitatea pe baza unui set de principii de etică în afaceri care sunt valabile în întregul grup Vodafone. Prin proiectele derulate în domenii ca salvarea de vieţi omeneşti, protecţia mediului, utilizarea serviciilor de telecomunicaţii pentru comunitate, prin susţinerea Fundaţiei Vodafone Romania pentru proiecte dedicate sănătăţii, copiilor şi bătrânilor, Vodafone România promovează responsabilitatea socială corporativă şi voluntariatul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu