miercuri, 5 septembrie 2012

looms.ro - organizarea şi mediul intern

Un rol important în desfăşurarea activităţii îl au angajaţii, resursele umane. Calitatea serviciilor depinde în mod direct de competenţele angajaţilor; de asemenea, este esenţială buna colaborare a membrilor echipei din cadrul firmei, de care depinde, atât calitate produsului propriu-zis, cât şi durata realizării serviciului.
Firma beneficiază de un personal cu specializare în domeniu, cu studii superioare sau medii. Personalul manifestă o mare adaptare la cererea clientului, fiind capabil să-i satisfacă cerinţele, fie ele legate de informarea cu privire la produs în sine, fie de prestarea unor servicii pe care acesta le solicită.
La data înfiinţării societăţii, iulie 2010, firma avea 4 angajaţi, care deţineau funcţia de copywriter şi un manager. Datorită volumului mare de muncă şi din dorinţa de a oferi un produs/ serviciu cu un nivel calitativ ridicat, în luna august au mai fost angajate 4 persoane, iar în octombrie, alte 4 persoane.
Structura organizatorică a firmei la data de 01.04.2011 este prezentată în Anexa 1, aşa cum a fost ea concepută de către managerul firmei. În cadrul firmei activează următoarele departamente: 

  • Departamentul de marketing - se ocupă de crearea concursurilor care să ajute la o răspândire mai rapidă a platformei pe internet.   


  • Departamentul de vânzări - este format agenţi de vânzări care au rolul de a identifica, contacta şi aborda potenţialii clienţi. Aceştia dispun de maşini de serviciu cu care se pot deplasa la clienţi şi de câteva materiale, mape de prezentare a produselor (Anexa 2). În momentul în care se stabileşte o colaborare, clienţii pun la dispoziţia agenţilor informaţiile şi materialele pentru generarea paginii. Tot atunci, se poate semna şi un protocol de colaborare
  •  Departament SEO (Search engine optimization) se ocupă de tot ceea ce înseamnă optimizare şi creare de conturi pe reţelele de socializare.

  • Departamente operaţionale: redactare, call center, administrare interfaţă, colectare informaţii, evenimente.

  •  Departamentul de redactare lucrează în paralel cu cel de verificare text; se ocupă de colectarea informaţiilor care urmează a fi postate pe site, implicit a textelor din cadrul categoriei turism. Textele sunt traduse şi în limba engleză şi se doreşte pe viitor traducerea textelor în mai multe limbi.

  • Departamentul de call center verifică informaţiile primite de la departamentul conţinut site şi oferă mai departe informaţiile clienţilor/ utilizatorilor. 
  •   Departamentul de administrare a interfeţei colaborează cu departamentul grafică. Alături de acesta, se ocupă de introducerea datelor pe site, de buna organizare a informaţiilor, de  corectitudinea şi actualizarea informaţiilor.

  • Departamentul de evenimente (PR- Public Relation) încheie parteneriate cu diferite instituţii în vederea obţinerii de evenimente, fie ele culturale, muzicale, târguri sau expoziţii. Aceştia se ocupă de colectarea evenimentelor şi postarea acestora în cadrul site-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu