Clienţii
reprezintă cea mai importantă componentă a micromediului. Fiind un proiect aflat la început, nu putem vorbi de
fidelizare, ci de atragerea clienţilor. Un plan prin care firma îşi atrage
clienţii este practicarea unor preţuri accesibile şi oferirea unor informaţii
corecte şi precise, spre deosebire de o mare parte dintre cei care sunt
consideraţi concurenţi.
Pentru
a-şi atrage cât mai mulţi clienţi este nevoie de o promovare eficientă şi
continuă, care să facă remarcată oferta şi beneficiile cumpărării de spaţiu în
cadrul acestui site.
Participarea clienţilor la realizarea serviciilor poate
fi activă sau pasivă, pozitivă sau negativă. Participarea clientului
asigură în numeroase cazuri o calitate, valoare şi satisfacţie a serviciilor
ridicată. Un astfel de obiectiv este atins în cazul în care clientul percepe
participarea ca pe un element pozitiv. Întreaga activitate a firmei se bazează
pe participarea directă a clienţilor, iar refuzul clientului de a participa la
procesul de creare al paginii de client ar duce la eşec. Clientul participă şi
la promovare prin viu grai, comunicând astfel şi altor persoane cât de mulţumit
a fost de prestaţia firmei şi bineînţeles ajută la creşterea cifrei de afaceri
a societăţii.
Furnizorii
firmei sunt organizaţiile şi indivizii care oferă firmei inputurile: materii şi
materiale, utilaje, echipament tehnologic, energie, ambalaje, etichete,
servicii, forţa de muncă, resurse financiare, informaţii,etc. Aceştia pot fi
persoane fizice sau juridice.
Având
în vedere că looms.ro este o platformă care oferă informaţii din toate
domeniile, sunt consideraţi furnizori de informaţii acei clienţi care oferă
datele referitoare la activitatea pe care ei o desfăşoară (baruri, restaurante,
insituţii de stat, obiective turistice, organizatori de evenimente, centre
culturale etc.). Furnizori sunt consideraţi pentru S.C. IHR S.R.L. şi
rds&rcs, Romtelecom, Electrica.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu