miercuri, 5 septembrie 2012

looms.ro - clienţi / furnizori



Clienţii reprezintă cea mai importantă componentă a micromediului. Fiind un proiect aflat la început, nu putem vorbi de fidelizare, ci de atragerea clienţilor. Un plan prin care firma îşi atrage clienţii este practicarea unor preţuri accesibile şi oferirea unor informaţii corecte şi precise, spre deosebire de o mare parte dintre cei care sunt consideraţi concurenţi.
Pentru a-şi atrage cât mai mulţi clienţi este nevoie de o promovare eficientă şi continuă, care să facă remarcată oferta şi beneficiile cumpărării de spaţiu în cadrul acestui site.
Participarea clienţilor la realizarea serviciilor poate fi activă sau pasivă, pozitivă sau negativă. Participarea clientului asigură în numeroase cazuri o calitate, valoare şi satisfacţie a serviciilor ridicată. Un astfel de obiectiv este atins în cazul în care clientul percepe participarea ca pe un element pozitiv. Întreaga activitate a firmei se bazează pe participarea directă a clienţilor, iar refuzul clientului de a participa la procesul de creare al paginii de client ar duce la eşec. Clientul participă şi la promovare prin viu grai, comunicând astfel şi altor persoane cât de mulţumit a fost de prestaţia firmei şi bineînţeles ajută la creşterea cifrei de afaceri a societăţii.
 Furnizorii firmei sunt organizaţiile şi indivizii care oferă firmei inputurile: materii şi materiale, utilaje, echipament tehnologic, energie, ambalaje, etichete, servicii, forţa de muncă, resurse financiare, informaţii,etc. Aceştia pot fi persoane fizice sau juridice.
Având în vedere că looms.ro este o platformă care oferă informaţii din toate domeniile, sunt consideraţi furnizori de informaţii acei clienţi care oferă datele referitoare la activitatea pe care ei o desfăşoară (baruri, restaurante, insituţii de stat, obiective turistice, organizatori de evenimente, centre culturale etc.). Furnizori sunt consideraţi pentru S.C. IHR S.R.L. şi rds&rcs, Romtelecom, Electrica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu