joi, 6 septembrie 2012

Vodafone RO - Serviciul de asistenta


Utilizatorii Vodafone comunică mai simplu şi mai uşor cu Serviciul de Relaţii cu Clienţii

  • Clienţii Vodafone au la dispoziţie două numere principale de acces la serviciul de Relaţii cu Clienţii: *100# - serviciul de asistenţă prin mesaje text şi ghidul audio - *222
  • La cele două numere, utilizatorii Vodafone îşi vor putea personaliza serviciile şi opţiunile şi vor putea afla informaţii despre contul lor
  • Meniurile ghidurilor interactive sunt acum disponibile în 3 limbi - română, engleză şi maghiară - într-o variantă simplificată
Bucureşti, 14 mai 2012 - Începând de astăzi, clienţii Vodafone au la dispoziţie o versiune îmbunătăţită a ghidurilor interactive din cadrul Serviciului de Relaţii cu Clienţii - *100# (serviciul de asistenţă prin mesaje text) şi *222 (ghidul interactiv audio). De-acum înainte, atât abonaţii, cât şi utilizatorii Cartelei Vodafone îşi vor putea personaliza mai uşor serviciile şi opţiunile sau vor putea afla detalii despre contul lor,
„Toţi clienţii noştri care apelează *100# sau *222 vor putea efectua acum mai multe operaţiuni, repede şi uşor, folosind exclusiv meniurile interactive. Meniurile noilor ghiduri au fost reorganizate şi simplificate faţă de versiunile anterioare, în aşa fel încât să ofere, cât mai intuitiv şi rapid, informaţiile relevante pentru clienţi. În plus, clienţii Vodafone au acum la dispoziţie servicii de asistenţă în 3 limbi, în cadrul ghidurilor interactive: română, engleză şi maghiară” a declarat Errol van Graan, Senior Director Customer Operations , Vodafone România
Atât utilizatorii Cartelei Vodafone, cât şi abonaţii, pot efectua acum şi mai multe operaţiuni prin intermediul celor doua ghiduri interactive, fără a fi necesar să intre în legatură cu un consultant Vodafone. În total, 44 de funcţionalităţi automatizate oferă clienţilor posibilitatea de a face singuri modificari în conturi sau de a obţine informaţii specifice. Clienţii pot avea acces la datele din factura, pot amâna/ confirma plata facturii, pot solicita reemiterea facturii, pot bloca numărul în cazul telefonului furat sau pierdut sau pot activa/ dezactiva extraopţiuni (minute/SMS, trafic internet pe mobil, roaming).
Meniurile celor doua ghiduri au fost redenumite în funcţie de tipul solicitărilor frecvente: Factura şi plată, Informaţii despre abonament şi servicii active, Internet şi servicii de date, Activare de extra-opţiuni, Obţinere PUK şi/sau blocare/deblocare cartela SIM etc. Navigarea se face mult mai uşor şi datorită faptului că sistemul permite acum micşorarea numărului de selecţii pe care un client este nevoit să le facă până la obţinerea informaţiilor dorite. Spre exemplu, noul ghid *222 permite memorarea anumitor comenzi recurente (cum ar fi alegerea limbii) sau personalizarea ofertelor în funcţie de vechimea în reţea sau modelul de telefon utilizat.
Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8,327,280 clienţi înregistraţi la 31 decembrie 2011. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu 398 milioane de clienţi în întreaga lume, înregistraţi la 31 decembrie 2011. Vodafone are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 40 de reţele partenere în întreaga lume

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu