miercuri, 5 septembrie 2012

looms.ro - comunicarea cu clienţii



Comunicarea cu clienţii se realizează pe toată durata realizării paginii clientului, prin participarea acestuia la munca de birou efectivă a echipei, astfel acesta îşi poate pune amprenta asupra paginii sale, iar echipa se ghidează după dorinţele celor care apelează la serviciile organizaţiei.
Comunicarea firmei cu clienţii se realizează pe mai multe căi. Exemplele de mai jos sunt relevante privind acţiunile de responsabilitate socială pe care firma le-a iniţiat şi care reprezintă în acelaşi timp forme de promovare eficiente.

  • S-a creat cont pe site-ul de socializare facebook.com, pe care s-au realizat concursuri cu premii constând în bilete la film şi cărţi, acestea fiind oferite de fírmele partenere. Cu ocazia zilei de 1 martie echipa a oferit câte o floare femeilor şi un marţişor special creat cu sigla looms, iar sărbătoarea primăverii a adus multe premii dedicate acestora, cu ocazia concursului: “De 1 martie, o parte din echipa looms a ieşit în stradă, pentru a le dărui frumoaselor Doamne şi Domnişoare, câte un simbol al primăverii. Pentru că nu se face primăvară cu o floare, noi am dăruit cât de multe am putut. Poate aşa îmbunăm venirea anotimpului cald.” (Anexa 7).

  • Pentru 1 iunie “Ziua copilului” firma a pregătit un concurs cu desene pentru micii artişti de la Şcoala Generală numărul 4 din Braşov: „Looms a premiat copiii talentaţi la desen! Echipa noastră a intrat în universul copiilor şi a fost prezentă la Şcoala Gen. nr. 4 din Braşov, pentru a premia cei mai talentaţi copii la desen, din clasele I-IV! Tema concursului de desen a fost "Parcul de distracţii". Partenerii au fost: Parc Aventura, MD Production, Cofetăria Chez Manu, Cofetăria Delis Dana, HertUp IT Company!”
  • „Cursa Trăzniţilor”, organizată în Poiana Braşov şi „Cupa Presei la Pescuit”.  „Cupa Presei la Pescuit. Monitorul Expres şi Doripesco SA au organizat weekendul care a trecut a IV-a ediţie a Cupei Presei la Pescuit pe balta 4 a complexului piscicol Doripesco. Anul acesta, pe lângă concurenţii consacraţi, a dorit să participe şi echipa de la www.looms.ro. Firma a fost reprezentată de două echipe, formate din Robert Gecse şi Sebastian Szekely şi Cristian Trofin Cristian şi Radu Sburlea.”
  • Proiecte dedicate mediului. Un astfel de proiect a fost Ziua Pământului: „Ziua Pământului. Apărută în 1970, Ziua Pământului simbolizează lupta împotriva poluării şi problemelor climaterice. Spre deosebire de mai noua şi deja mai populara Oră a Pământului, Pământului (Earth Day în engleză) se sărbătoreşte în fiecare an pe 22 aprilie şi nu presupune o acţiune simbolică precum stinsul luminii. Cu toate acestea, Ziua Pământului a avut un rol foarte important în mediatizarea problemelor climaterice ale Pământului. Ea a dat naştere unei organizaţii (Earth Day Organization) cu filiale în peste 170 de ţări şi rezultate notabile în conştientizarea omenirii asupra problemelor de mediu, efectelor poluării, etc .”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu