Comunicarea cu clienţii se realizează pe toată durata realizării paginii
clientului, prin participarea acestuia la munca de birou efectivă a echipei,
astfel acesta îşi poate pune amprenta asupra paginii sale, iar echipa se
ghidează după dorinţele celor care apelează la serviciile organizaţiei.
Comunicarea firmei cu clienţii se realizează pe mai multe
căi. Exemplele de mai jos sunt
relevante privind acţiunile de responsabilitate socială pe care firma le-a
iniţiat şi care reprezintă în acelaşi timp forme de promovare eficiente.
- S-a creat cont pe site-ul de socializare facebook.com, pe
care s-au realizat concursuri cu premii constând în bilete la film şi cărţi,
acestea fiind oferite de fírmele partenere. Cu ocazia zilei de 1 martie echipa
a oferit câte o floare femeilor şi un marţişor special creat cu sigla looms,
iar sărbătoarea primăverii a adus multe premii dedicate acestora, cu ocazia
concursului: “De 1 martie, o parte din echipa looms a
ieşit în stradă, pentru a le dărui frumoaselor Doamne şi Domnişoare, câte un
simbol al primăverii. Pentru că nu se face primăvară cu o floare, noi am dăruit
cât de multe am putut. Poate aşa îmbunăm venirea anotimpului cald.” (Anexa 7).
- Pentru
1 iunie
“Ziua copilului” firma a pregătit un concurs cu desene pentru micii artişti de
la Şcoala Generală numărul 4 din Braşov: „Looms a
premiat copiii talentaţi la desen! Echipa noastră a intrat în universul
copiilor şi a fost prezentă la Şcoala Gen. nr. 4 din Braşov, pentru a premia cei mai talentaţi
copii la desen, din clasele I-IV! Tema concursului de desen a fost "Parcul
de distracţii". Partenerii au fost: Parc Aventura, MD Production,
Cofetăria Chez Manu, Cofetăria Delis Dana, HertUp IT Company!”
- „Cursa
Trăzniţilor”, organizată în Poiana Braşov şi „Cupa Presei la Pescuit”. „Cupa Presei la Pescuit. Monitorul Expres şi
Doripesco SA au organizat weekendul care a trecut a IV-a ediţie a Cupei Presei
la Pescuit pe balta 4 a complexului piscicol Doripesco. Anul acesta, pe lângă
concurenţii consacraţi, a dorit să participe şi echipa de la www.looms.ro. Firma a fost
reprezentată de două echipe, formate din Robert Gecse şi Sebastian Szekely şi
Cristian Trofin Cristian şi Radu Sburlea.”
- Proiecte dedicate
mediului. Un astfel de proiect a fost Ziua Pământului: „Ziua Pământului. Apărută
în 1970, Ziua Pământului simbolizează lupta împotriva poluării şi problemelor
climaterice. Spre deosebire de mai noua şi deja mai populara Oră a Pământului,
Pământului (Earth Day în engleză) se sărbătoreşte în fiecare an pe 22 aprilie
şi nu presupune o acţiune simbolică precum stinsul luminii. Cu toate acestea,
Ziua Pământului a avut un rol foarte important în mediatizarea problemelor
climaterice ale Pământului. Ea a dat naştere unei organizaţii (Earth Day
Organization) cu filiale în peste 170 de ţări şi rezultate notabile în
conştientizarea omenirii asupra problemelor de mediu, efectelor poluării, etc
.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu