joi, 31 mai 2012

Noua Moneda Universala: Conectivitatea


Tendinta spre un stil de viata "always connected", condusa de utilizarea retelelor sociale si a tehnologiei mobile a crescut asteptarile utilizatorilor in ceea ce priveste experienta online. Din pacate, experienta e-commerce s-a schimbat putin de-a lungul timpului si, pana de curand, a continuat sa fie un proces mai mult de indurat decat placut.

Cresterea in adoptarea de mai multe modele de comert, insa, duce la o indepartare de modelele orientate spre date de intrare greoaie si repetitive spre o experienta mai captivanta, care combina un catalog larg al unui magazin "app" cu o platforma de plata end-to-end.

Doua treimi din toti utilizatorii de internet au platit pentru a accesa sau descarca continut digital cel putin o data, pootrivit unui studiu recent realizat de Pew Internet & American Life Project. Cu adolescentii si copiii de astazi crescand in consumatori de continut digital, tendinta spre un comert deschis va deveni mult mai pronuntata.

Adoptare platformelor de comert deschis, ar trebui sa imbunatateasca gradul de monetizare de-a lungul intregului spectru de site-uri, fie direct legat de social media sau nu. Oricat de omniprezent ar parea e-commerce pentru aceia in afaceri, mai putin de un sfert din populatia globala a facut orice tip de tranzactie online. Cum accesul la internet devine din ce in ce mai raspandit la nivel mondial, achizitionarea de bunuri si servicii digitale va continua sa inregistreze cresteri semnificative de piata.

Cat timp tinta online se extinde, provocarea nu va fi gasirea audientei, dar imbratisarea de platforme si tehnici care reduc frictia in monetizarea continutului digital prin solutii de comert deschis bine integrate.. Aceste sisteme sofisticate vor trbui sa optimizeze veniturile in acelasi timp dobandind si pastrand clientii.

Mai mult ca oricand, vanzatorii vor avea posibilitatea de a profita rapid de aceasta piata - dar doar daca sunt capabili sa construiasca o infrastructura e-commerce, sa adauge functionalitati de plata sistemelor curente, sau sa externalizeze solutiile de plata e-commerce, in platforme third-party bine stabilite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu