luni, 14 mai 2012

Google Apps - o opţiune pentru corporaţii

Organizaţiile se orientează tot mai mult spre strategii de reducere a costurilor, care să permită interacţiunea membrilor unei organizaţii şi dezvoltarea unui sentiment de apartenenţa. Google Apps poate fi o astfel de soluţie, utilizată de peste 4 milioane de companii. Zilnic alte 3000 de companii renunţă la aplicaţiile tradiţionale şi  migrează spre GoogleApps. 


Google Apps pentru Business vine cu o serie de facilități suplimentare față de soluțiile tradiţionale IT pentru business. În primul rând, toate datele si informațiile sunt stocate în cloud, ceea ce înseamnă că pot fi accesate de oriunde, în orice moment, prin conectarea la Internet. Google Apps pentru Business cuprinde o serie de instrumente colaborare și comunicare: Gmail, GTalk, Calendar Google, Documente Google, Grupuri Google şi Site-uri Google. Un abonament anual pentru un utilizator costa 50 de dolari.

Site-urile Google 


  • posibilitatea creării de centre de informare online pentru o angajaţii unei companii
  • site-urile create în domeniul Google Apps pot fi publice sau private
  • posibilitatea stabilirii de permisiuni pentru angajaţi pentru a adăuga, modifica sau vizualiza informaţiile postate

Grupurile Google
  • grupurilor de discuţii de afaceri şi management de proiect generează o bază de date comună şi de căutare de informaţii la care angajaţii pot reveni 


  Google Calendar

  • sincronizarea întâlnirilor şi a evenimentelor angajaţilor
  • partajarea calendarului şi posibilitatea adăugării calendarelor altor persoane la calendarul  propriu şi invers, facilitând managementul timpului echipelor de lucru.


Gmail 
  • funcţionează în cloud;
  • 25 de Gb capacitate de stocare pe utilizator;
  • e-mail-urile cu subiecte identice sau conexe sunt grupate împreună;
  • caracteristică de chat în interfaţă;
  • stocarea sesiunilor de chat;
  • setarea "Tweaks Signature" ce introduce automat semnătura de e-mail înainte de textul e-mail-ului;
  • setarea  „Detector de atașamente” notifică menţionarea in textul e-mailului a unui attach dacă ea nu a fost adăugată;
  • setarea „Undo Send” permite câteva secunde după expedierea e-mail-ului acţionarea butonului „undo” pentru corectarea eventualelor greşeli.

Google Docs

  • permite procesare de text, realizare de prezentări (similare PowerPoint-ului) și tabele
  • datele sunt salvate în cloud.
  • permite partajarea documentelor  cu mai multe persoane
  • posibilitatea setării de permisiuni specifice pentru utilizatori pentru vizualizare şi editare documentele
    
Surse:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu