Blogging-ul este o foarte buna metoda de a-ti face vizibila afacerea. Acestea sunt simplu de creat, atrag trafic din partea motoarelor de
cautare si incurajeaza
implicarea potentialilor clienti.
Potentialul de marketing al
unui blog este de cateva ori mai mare decat ce e vizibil la suprafata. In acest sens, daca un potential client doreste sa fac o afacere cu o firma, acesta este interesat sa cunoasca mai mult decat datele firmei, astfel o serie de articole in care sunt impartasite sfaturi, este analizata piata din industria acestuia il vor ajuta mult mai mult ca sa ia o decizie favorabila.
Oamenii nu mai vor sa faca afaceri cu entitate lipsita de fata, ci vor
sa ii cunoasca pe cei de la care cumpara, vor sa stie cum sunt acesti
oamenii din spatele brandului, ce valori si pareri au si ce pot invata
de le ei. Un blog te ajuta sa obtii o asemenea apropiere de clientii tai
si sa construiesti o comunitate si vizibilitatea de care ai nevoie pe
temelia autenticitatii. Iata o forma de marketing pe care banii nu o pot
cumpara!
Cele 6 atuuri ale blogului
1. O pozitie mai buna in motoarele de cautare
Google si celelalte motoare de cautare premiaza cu pozitii bune
site-urile updatatate des, cu linkuri catre si dinspre alte site-uri.
Iata de ce un blog incorporat in site-ului afacerii tale este cea mai
buna metoda de a creste vizibilitatea acestuia. Vei avea un page
ranking mult mai bun, vei aparea ca rezultat in mai multe cautari si vei
beneficia de mai multe cuvinte cheie.
2.Te pozitioneaza ca expert
Un blog bine scris reuseste sa puna compania ta pe harta industriei in
care activeaza. Prin intermediul parerilor, analizelor si inside
tips-urilor blogul de business iti da sansa sa iti impartasesti
expertiza si cunostintele unei audiente mult mai largi. O arma cu atat
mai putenica deci pentru cei care lucreaza in consultanta sau servicii.
3.Construieste o relatie cu clientii
Intr-o lume obsedata de vanzari ai o sansa sa construiesti o relatie
personala cu clientii tai. Blogurile sunt o metoda rapida si la indemana
de a te alatura si a da nastere discutiilor cu clientii tai, de a
obtine feedback sau de a da sfaturi folositoare.
4.Relatii cu media 24/7
Prin intermediul blogului companiei tale iti poti transmite cel
mai usor mesajul in blogosfera. Iar daca posturile sunt condimentate cu
suficiente cuvinte cheie relevante pentru industria ta acestea pot
aparea mai sus in cautari decat articolele din mass media pe aceeasi
tema. In acelasi timp blogul companiei tale este si un excelent mijloc
de comunicare cu presa. Jurnalistii pot afla de aici oricand ce noutati
sau opinii mai ai de impartasit in loc sa fie doar destinatarii pasivi -
si de cele mai multe ori indiferenti - ai comunicatelor tale de presa.
5. Recrutarea talentelor
Daca reusesti sa iti pozitionezi compania - sau pe tine ca fondator al
acesteia - ca lider de opinie oamenii din industria ta vor incepe sa iti
acorde atentie si sa se ghideze dupa parerile tale. Vor citi ceea ce ai
de spus si vor discuta pe marginea opiniilor tale. Pe langa
popularitate vei mai castiga ceva la fel de important: atractivitatea
ca angajator. Daca talentele din industrie se raporteaza la parerile
tale sunt mari sanse sa isi doreasca sa lucreze cu si pentru tine.
6. Testarea unor noi idei sau produse
Un blog este informal. Este o voce care ia parte la o conversatie. Ceea
ce inseamna ca oamenii nu se rezuma sa citeasca si sa isi pastreze
parpentru ei. Comentariile cititorilor valoreaza greutatea lor in aur
fiindca iti ofera feedback pretios pentru proiectele tale de viitor.
Instructiuni de utilizare si contraindicatii
Cel mai important este atunci cand iti creezi un blog, este sa te gandesti foarte bine la ceea ce vrei sa transmiti sa fie simplu si la obiect, sa expui opinia sincera in legatura cu o anumita situatie si astfel iti vei asigura o baza solida de
clienti care te vor prefera intotdeauna pe tine concurentilor tai.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu