miercuri, 9 februarie 2011

ce beneficii aduc afacerile elocronice firmelor

Extinderea pe piețele internaționale prin asigurarea de servicii și performanță;

Asigurarea unei deschideri totale în privința relațiilor cu clienții: aceștia pot căpăta o imagine aproape completă asupra tuturor angajaților, ofertanților și partenerilor lor.

Scăderea costului de creare, procesare, distribuire, păstrare și regăsire a informației, până acum bazată pe hârtie, prin crearea unui sit web atractiv cu funcția unui magazin virtual. Siturile web personalizate, sugestiile pentru cumpărare și ofertele speciale personalizate pot într-o oarecare măsură substitui interacțiunile de tip față în față, de tip tradițional;

Creează posibilitatea modelării produselor și serviciilor după nevoile cumpărătorilor și simplificarea procedurilor;

Costuri de comunicație mai mici.

Seriozitate și siguranță. Serverele paralele, redundanța hardware-ului, tehnologia fail-safe, încriptarea informației și firewall-urile pot îndeplini această cerință;

Creșterea competitivității și raționalizarea proceselor de afaceri, prin restructurări interne și prin tehnologii ale informației.

Construirea unui lanț valoric electronic, în care se pune accentul pe un număr limitat de competențe-cheie -- opusul unui magazin "cu o singură oprire".

Un comentariu:

  1. afacerile electronice sunt afaceri cu un risc al escului destul de ridicat, tosi daca sunt facute de specilisti care au studitat foarte bine domeniul si paita in care vor sa se lanseze ele aduc o serie de beneficii proprietarilor lor

    RăspundețiȘtergere