Posibilitatea consumatorilor să cumpere sau să facă tranzacții la orice oră din zi, în tot timpul anului, din aproape orice locație;
Acordă consumatorilor mai multe posibilități de alegere a produselor și prețurilor;
Consumatorilor li se dă siguranță asupra valorii. Vânzătorii pot realiza acest lucru oferind un produs sau o linie de produse care atrage potențialii clienți prin prețuri competitive, la fel ca și în comerțul ne-electronic;
Permite o livrare rapidă a produselor și/sau serviciilor (în anumite cazuri);
Consumatorii pot să primească informații relevante în decursul câtorva secunde, și nu zile sau săptămâni;
Asigurarea motivației consumatorilor de a cumpăra și, la nevoie, de a și returna. Vânzările promoționale pot implica cupoane, oferte speciale sau reduceri. Linkurile de pe alte situri web și programele afiliate de reclame pot fi de asemenea de ajutor;
Face posibilă participarea în licitații virtuale;
Îndemnarea consumatorilor la consum. Comercianții din Internet pot asigura acest tip de ajutor printr-o amplă informare comparativă și prin facilități bune de căutare;
Permite consumatorilor să interacționeze cu alți cumpărători în comunități electronice și să compare experiențele;
Lăsând clienții să se ajute singuri. Asigurând funcționarea unui sit de autoservire, ușor de folosit fără asistență, poate fi de ajutor în acest sens;
Facilitează competiția, ceea ce rezultă în scăderea prețurilor.
Familiarizează consumatorii cu tehnologia și îi ține pe aceștia în pas cu ultimele noutăți.
cumparatorii au o serie de retineri inainte de a cumpara un bun dintr-un magazin online, dar daca magazinul este unul cu renume care tine la clieti foarte mult clientii pot beneficia si de o serie de beneficii daca cumpara bunul de aici si nu de la un magazin real
RăspundețiȘtergere